تنها 3 نفر از میان 555 نامزد در ماسال رد صلاحیت شدند؛

آخرین اخبار از بررسی صلاحیت نامزدها/ هیات اجرایی با «تایید همه» توپ را در زمین هیات نظارت انداخت

در حالی که رد صلاحیت برخی ثبت نام کنندگان قطعی است، هیات های اجرایی با «تایید همه» توپ را در زمین هیات های نظارت انداختند.

آخرین اخبار از بررسی صلاحیت نامزدها/ هیات اجرایی با «تایید همه» توپ را در زمین هیات نظارت انداخت

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال،  بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا شهرستان ماسال در هیات های اجرایی به پایان رسید.
مهلت ۷ روزه هیات های اجرایی که از۱۷ فروردین بررسی صلاحیت نامزدها را آغاز کرده بود، پنج شنبه به اتمام رسید و از (امروز) جمعه هیات های نظارت بررسی صلاحیت داوطلبان را به مدت ۷ روز در دستور کار خواهد داشت.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز در خصوص نتایج بررسی داوطلبان شورای شهر و روستا در ماسال و شاندرمن گفت: هیچکدام از نامزدهای انتخابات شورا در حوزه شهر ماسال و شهر شاندرمن از سوی هیات های اجرایی رد صلاحیت نشده اند.

وی افزود: از میان نامزدهای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ماسال هم همه‌ی داوطلبان تایید شدند. در بخش شاندرمن هم از میان ۲۶۴ نامزد در روستاهای مختلف، ۶ نفر انصراف داده و ۳ نفر رد صلاحیت شده اند.
***
بر این اساس از میان ۵۵۵ نامزد انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان ماسال، تنها ۳ نفر از سوی هیات اجرایی رد صلاحیت شده اند.

هیات های نظارت ماسال از فردا باید روند رسیدگی به صلاحیت این افراد را آغاز کنند.

تعداد بسیار محدود رد صلاحیت ها توسط هیات اجرایی حدس و گمان ها در خصوص فرضیه «انتقال فشار بر هیات های نظارت» را قوت بخشیده است.

برخی کارشناسان سیاسی معتقدند بررسی دقیق سوابق نامزدهای ثبت نامی، حکایت از رد صلاحیت قطعی تعداد بسیار بیشتری از میان این ۵۵۵ نفر دارد اما هیات های اجرایی با تایید افرادی که «رد صلاحیتشان قطعی است»، مسئولیت و فشار های ناشی از رد صلاحیت را به هیات نظارت منتقل کرده اند.

در هر حال باید منتظر ماند و دید از زیر دستان هیات نظارت چه لیستی بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه