پس از 41 سال از زمان تاسیس؛

فرودگاه سمنان با حضور رئیس جمهور به صورت ناتمام افتتاح شد

درحالی امروز فرودگاه سمنان با ورود هواپیمای حامل رئیس جمهور به بهره برداری رسید که بخش هایی از آن تکمیل نشده است.

فرودگاه سمنان با حضور رئیس جمهور به صورت ناتمام افتتاح شد

به گزارش ۸دی به نقل از مرآت،  فرودگاه ناتمام سمنان که روز قبل مسئولان مربوطه در دقایق نود برای آماده سازی آن به تکاکپو افتاده بودند امروز با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

درحالی فرودگاه سمنان به بهره برداری رسید که بخش هایی از آن تکمیل نشده است که در همین خصوص روز گذشته خبری با تیتر “وضعیت فرودگاه سمنان در آستانه سفر رئیس جمهور به استان +تصاویر” منتشر شد.

قرار بود این فرودگاه قبل از سال ۹۶ به بهره برداری برسد اما با توجه به عدم تکمیل بخش های مختلف آن، افتتاح این پروژه به زمان دیگری موکول شد که امروز فاز نخست طرح بهسازی و توسعه فرودگاه سمنان، با حضور روحانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۳۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین به‌منظور نشست‌وبرخاست هواپیماهای پهن‌پیکر باندی در ابعاد ۳۸۰۰ در ۴۵ مترمربع به همراه ۲ شولدر ۷.۵ متری و ۲ استرپاپ ۴۵ متری در این فرودگاه ایجادشده است و پرواز هواپیماهای مسافربری و مسافرت مردم با هواپیما در این فرودگام میسر نیست و در گام بعدی اجرایی خواهد شد.

رییس جمهور و هیئت همراه  قرار است در این سفر ۱۸ پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در حوزه های راه سازی، فرودگاهی، مسکن مهر، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، مالیاتی، کشاورزی، صنعتی و امدادونجات را افتتاح کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه