آشیانه قوهای سپید در آستانه یک رکورد تاریخی:

ملوان همچنان بدون شکست در دیدار های خانگی

ملوان بندرانزلی تا کنون در هیچ یک از رقابتهای خانگی در چارچوب لیگ دسته اول فوتبال کشور”جام آزادگان” تن به شکست نداده است.

ملوان همچنان بدون شکست در دیدار های خانگی

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان تاکنون در خانه شکست نخورده است و این مسئله در چندین سال اخیر بی سابقه بوده است .
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان پانزده بازی در زمین اختصاصی ورزشگاه تختی بندرانزلی به انجام رسانده است که در این پانزده بازی موفق شده است در ۱۰ بازی با اقتدار تمام حریفان خود را شکست دهد و در پنج بازی نیز در مقابل حریفان خود با نتیجه تساوی متوقف شده است که این آمار در سالهای گذشته بی سابقه بود است .
ملوان تا هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول موفق به کسب ۵۰ امتیاز گردیده است که از این ۵۰ امتیاز کسب شده در این رقابتها ۳۵ امتیاز آن در داخل خانه می باشد.
قوهای سپید انزلی تا انتهای رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول دو دیدار خانگی دیگر در مقابل تیمهای فوتبال مس رفسنجان و خونه به خونه بابل در پیش خواهد داشت که اگر موفق شود در آن دو دیدار نیز روند شکست ناپذیری خود را در بازیهای داخل خانه حفظ نماید برای اولین بار خواهد بود که در یک فصل کامل در هیچ بازی خانگی شکست نحورده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه