نماینده لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با 8دی:

واردات کالاهای دارای مشابه داخلی از مبادی قانونی است/ دولت برای تحقق شعار سال برنامه کاربردی داشته باشد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: ارکان نظام باید زمینه را برای رونق تولیدات داخلی کشور بکار بندند.

واردات کالاهای دارای مشابه داخلی از مبادی قانونی است/ دولت برای تحقق شعار سال برنامه کاربردی داشته باشد

ذبیح نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه مقام معظم رهبری قریب به ۱۰ سال است که نام های سال را با محور اقتصادی مطرح می کنند، اظهار داشت: بر اساس هوش و ذکاوت و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید متوجه شد که مشکل اساسی و مهم کشور اقتصاد است و اقداماتی بر اساس منویات معظم له باید صورت بگیرد.

وی بر لزوم مقابله دولت با تحریم های آمریکا علیه ایران تاکید کرد و افزود: دولت باید در مقابل با تحریم های ناجوانمردانه استکبار و مشکلاتی که برای کشور ایجاد می کنند، مقابله کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه باید اقدامات مسئولان در تحقق شعار سال مبین و روشن باشد، گفت: سال گذشته سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده بود و رهبری در سخنرانی های پایان سال اعلام داشتند که مسئولین باید اعلام کنند که چه اقداماتی را در راستای شعار سال و اقتصاد مقاومتی انجام داده اند.

نیکفر بر ضرورت ارائه برنامه های کاربردی در سال جاری برای تحقق شعار سال از سوی دولت تاکید کرد و متذکر شد: امسال هم که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده باید دولت و همه ی ارکان نظام دنبال این باشند که در رابطه با تولید ملی و تولید داخلی اقدامات اساسی و با برنامه داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر این نکته که ارکان نظام باید زمینه را برای رونق تولیدات داخلی بکار بندند، ادامه داد: دولت باید در مقابل با کالاهای قاچاق جهت کمک به تولید ملی اهتمام ویژه داشته باشد.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از کالاهایی که وارد کشور می شوند از راه های غیر قانونی نیست بلکه از گمرک های رسمی کشور وارد می شوند و نمونه داخلی دارند که دولت باید به این بخش توجه بیشتری داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه