دبیراجرایی خدمات سفر لاهیجان:

لاهیجان میزبان خوب گردشگران نوروزی خواهد بود

دبیراجرایی خدمات سفر لاهیجان گفت: این شهرستان برای پذیرایی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی آماده شده است.

لاهیجان میزبان خوب گردشگران نوروزی خواهد بود

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، اسماعیل پورحسن  اظهارداشت: هتل ها، آپارتمان ها، مهمانپذیرها و خانه مسافرها شهرستان لاهیجان با امکانات مناسب برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده هستند.
وی افزود: شش دفتر اطلاع رسانی و رزرواسیون مسافر در شهرستان وجود دارند که آماده اطلاع رسانی و خدمت دهی از قبیل دراختیار قرار دادن بروشور، کتابچه و نقشه راهنمایی شهر و بناها به منظور معرفی امکانات تاریخی و طبیعی شهرستان لاهیجان هستند.
وی خاطرنشان کرد: این دفاتر در میدان های اصلی و ورودی شهر دفترچه های راهنما و نقشه راهنمایی را در اختیار مسافران قرار می دهند و علاوه بر آن ساماندهی مسافران را هم برعهده دارند.
رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگر لاهیجان اضافه کرد: این اداره نیز با همکاری شهرداری لاهیجان نسبت با برپایی چادر اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در کنار دستگاههای دیگر مانند جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی جهت راهنمایی مسافران اقدام کرده است که این چادرها در میدان ابریشم ورودی شهر تجمیع شده است .
وی تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی با بیش از ۴۰ غرفه در مکان های دور استخر، مهمانسرای جهانگردی، باغ ملی، باغ تاریخی پرورش گل و گیاه، مجتمع تجاری شهر لاهیجان برای عرضه محصولات لاهیجان و استان گیلان از بیست و هشتم اسفند برپا شده است که تا ۱۵فروردین ۹۶ادامه دارد.
پورحسن با اشاره به اینکه این نمایشگاه ها در رشته های عرضه صنایع دستی سفال، بامبو، گلیم ، معرق و قلاب بافی فعال هستند و نان محلی نیز در این نمایشگاه ها ارایه می شود گفت: بروشور و نقشه راهنمایی به تیراژ ۵۰ هزار نسخه در ورودی شهر و اماکن گردشگری در اختیار گردشگران و مسافران قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: ۲۸ اثر تاریخی مذهبی ثبتی اعم از امام زاده ها، بقاع متبرکه، مساجد و بناهای تاریخی در شهرستان لاهیجان وجود دارد.
شهرستان لاهیجان با ۱۶۸هزار نفر جمعیت یکی از سه شهر مهم و گردشگر پذیر گیلان بشمار می رود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه