اولین بیانیه شورای جوانان انقلابی رشت؛

خروج از وضعیت موجود بدون استمداد از جوانان انقلابی ممکن نیست

در بیانیه جوانان انقلابی رشت آمده است: خروج از وضعیت موجود کشور، بدون استمداد از جوانان انقلابی ممکن نیست.

خروج از وضعیت موجود بدون استمداد از جوانان انقلابی ممکن نیست

به گزارش ۸دی، اولین بیانیه شورای جوانان انقلابی رشت امروز پس از اولین نشست منتخب جوانان شهر به شرح زیر صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

✴️ اولین بیانیه شورای جوانان انقلابی رشت ✴️
در روزگاری که گفتمان انقلاب اسلامی آشکارا مورد هجمه گفتمانهای غیرانقلابی قرار گرفته است و جریان غیرانقلابی درون نظام برخی کرسی های خدمت را به تکنوکراتهای عاشق قدرت سپرده است، که در سالمترین حالت به تقلید کورکورانه از مدل های گران قیمت، بی محتوا و تبعیض آمیز غربی می پردازند، ضروری به نظر می رسد که جریان انقلابی با هدف ارائه خدمت عادلانه به همه مردم به خصوص محرومین و مستضعفین و کمک به پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی پا به عرصه بگذارد و برای رساندن جایگاه های خدمت به مدیران متخصص و انقلابی، مجاهدت نماید.

شورای جدیدالتأسیس جوانان انقلابی رشت با هدف گسترش و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی و کشف و ارتقای مدیران انقلابی و متخصص به خصوص از نسل جوان در شهر رشت پا به عرصه وجود گذاشته است، که از قضا این حضور پرشور و شعور مقارن با مقطعی گردیده که نسل قدیم انقلاب و صحنه های دفاع مقدس نیز حقیقتاً به این درک رسیده اند که خروج از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب، بدون استمداد از جوانان انقلابی قابل تحقق نیست.

چند صد نفر از جوانان انقلابی رشت از دانشجو، دکتر، مهندس، کارمند، کارگر و … با حضوری آگاهانه در عرصه انتخابات شورای جوانان انقلابی رشت گام اول را در تحقق تشکیلات مؤمنانه خود برداشتند، تشکیلاتی که با فراخوان از میان چند صد جوان انقلابی و برگزاری انتخابات بین ایشان شکل گرفت .

هر چند این شورا اعتقاد راسخ دارد که پتانسیل جوانان انقلابی رشت بسیار فراتر از ظرفیت موجود می باشد اما احساس مسئولیت و دغدغه مندی یکایک حاضرین این جمع قابل تقدیر است و امیدواریم این همراهی در تثبیت شورا، تشکیل کمیته ها و کانونهای آن و جذب حداکثری نیروهای جوان انقلابی رشت به این تشکیلات استمرار یابد.

در نشست برگزارشده جمعی از  بزرگان انقلابی استان با حضور، حمایت و پندهای پدرانه خود جوانان را همراهی نمودند که ضمن تشکر، امیدواریم این بزرگواران در ادامه مسیر جوانان انقلابی رشت را یاری و ایشان را از رهنمودهای خود محروم ننمایند .

این شورا خود را متعهد میداند تا خالصانه با سایر جریاناتی که در شکل گیری وحدت نیروهای انقلابی استان و کشور در حال مجاهدت هستند همکاری نماید، باشد که در پویایی انقلاب اسلامی نقشی ماندگار ایفا نماید.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه