رییس شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب گیلان:

شاهد تناقض گویی و ضعف مدیران در ارائه آمار هستیم/ مدیری در راس امور داریم که ۱۵۰ شرکت دارد!

حجت الاسلام اشکوری گفت: برخی از پروژه ها چند بار افتتاح شده است و برخی آمارها و ارقام ها در بحث افتتاح پروژه ها غیر واقعی است.

شاهد تناقض گویی و ضعف مدیران در ارائه آمار هستیم/ مدیری در راس امور داریم که ۱۵۰ شرکت دارد!

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سید کاظم اشکوری در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با ارزیابی وضعیت کشور در پایان سال، اظهار کرد: بسیاری از گزارشات در بحث سرعت انجام پروژه های عمرانی به جای بیان واقعیت ها از ساختار متناقضی برخوردار است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:  برخی از پروژه را شاهدیم که چند بار افتتاح شده است و برخی آمارها و ارقام ها در بحث افتتاح پروژه ها غیر واقعی است.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تأکید براینکه این وضع در افتتاح پروژه ها به ناکارآمدی مسؤلان بر می گردد، اضافه کرد: طبق بررسی های انجام شده ما مدیری در رأس امور داریم که ۱۵۰شرکت دارد.

اشکوری با اشاره به اینکه برخی وزرای دولت چندین شرکت دارند، تصریح کرد: مشکل دیگر دولت این است که اکثر وزرای آن به دنبال اشرافی گری هستند و زندگی آنها در این مسیر هدایت می شود.

وی با بیان این مطلب که دولت خیلی راحت مسئله حقوق های نجومی را رد می کند، افزود: با مدیریت افراد پیر و خسته و مانده که همه از سرمایه دارها هم هستند به جایی نمی رسیم.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تأکید براینکه  ضعف مدیران و تناقض گویی های ان ها را در استانهای دیگر و گیلان شاهد هستیم، اضافه کرد: علت اصلی بروز این مشکلات ناکارآمدی برخی از مدیران است.

اشکوری بیکاری را معضل جدی کشور برشمرد و اضافه کرد: دولت طی این چهار سال اقدامات اساسی و چشم گیری را در بحث کاهش میزان بیکاری در جامعه صورت نداده است.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان درخاتمه اظهار کرد: مردم در حوزه معیشت با مشکلاتی مواجه اند و دولت در این راستاهم نتوانست عملکرد خوبی را ارایه دهد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه