جانشین معاون عملیات قرارگاه ثارالله خبر داد:

تغییر سفرای سه کشور اروپایی با نزدیکی انتخابات ۹۶/ انتخاب بالاترین مقامات اطلاعاتی برای سفارت در ایران

ربیعی هاشمی گفت: همه سفرای انتخاب شده از بالاترین مقامات اطلاعاتی این کشورها بوده که نشان دهنده اهمیت انتخابات است.

تغییر سفرای سه کشور اروپایی با نزدیکی انتخابات ۹۶/ انتخاب بالاترین مقامات اطلاعاتی برای سفارت در ایران

به گزارش ۸دی، به نقل از مهر، سردار سید علیرضا ربیعی هاشمی در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۰۰شهید که غروب یکشنبه در مسجد ولیعصر(عج) بالا محله شهرستان فومن  برگزار شد، اظهار کرد: مقاومت مهم ترین کلید و رمز پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه امام برای نابودی حزب بعث و صدام استراتژی تعیین کرده بودند، افزود: به همین دلیل چاره ای جزء اجرای عملیات های سنگین نداشتیم که متاسفانه این استراتژی ها تا پایان جنگ محقق نشد.

مشارکت و بسیج مردمی عامل مهم پیروزی در انقلاب و دفاع مقدس

جانشین معاون عملیات قرارگاه ثارالله مقاومت رزمندگان را سبب تحقق وعده قرآنی و الهی دانست و گفت: در برخی از عملیات ها همانند عملیات کربلای ۵ بیش از ۱۵ هزار شهید تقدیم شد.

وی با بیان اینکه پیروزی در بسیاری از عملیات ها ثمره مقاومت رزمندگان بود، خاطرنشان کرد: امروز شاهد ظهور این مقاومت در کشورهایی از جمله لبنان، یمن، عراق، بحرین، شمال آفریقا، تونس و مصر هستیم.

سردار ربیعی هاشمی مشارکت و بسیج مردمی را یکی از عوامل مهم در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: وجود همین بسیج و مشارکت های مردمی سبب کسب موفقیت و پیروزی های اخیر کشور سوریه در جنگ علیه گروه های تکفیری و داعش بود که به گفته  شهید همدانی برای رسیدن به این نقطه بیش از پنج ماه با مقامات سوری گفتگو شد.

وی یکی از تأکیدات امام راحل را ایجاد هسته های مقاومت در جهان اسلامی برای صدور انقلاب عنوان کرد و ادامه داد : این تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی همان صدور انقلاب به جهان است چیزی که دشمنان از آن در هراس هستند.

نگاه به غرب عامل عقب ماندگی نظام در طول این سال ها

جانشین معاون عملیات قرارگاه ثارالله در ادامه با بیان اینکه به گفته یکی از نویسندگان بزرگ مصری، توپخانه قوی و پیاده نظام ضعیف دو خصوصیت انقلاب امام خمینی (ره) بود، افزود: منظور این نویسنده از پیاده نظام ضعیف همان نخبگان اطراف امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه از دولت سازندگی تا به امروز در حوزه مسائل فرهنگی و اقتصادی همیشه نگاه به غرب بوده است، افزود : متاسفانه این نگاه  سبب عقب ماندگی کشور در طول این سال ها و ریزش برخی از خواص و نخبگان شده است.

سردار ربیعی هاشمی با بیان اینکه اگر این دولت ها همراه امام و رهبری بودند ما باید درسال ۷۵ شاهد صدور انقلاب به جهان بودیم نه در سال ۹۰، تاکید کرد : همین عقب ماندگی ها سبب شد آمریکا و استکبار جهانی فرصتی برای ایجاد داعش و گروه های تکفیری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اثرات سوء این عقب ماندگی جدا شدن سودان جنوبی از کشور سودان بود که به دلیل درگیری داخلی نتوانستیم کار خاصی در این زمینه انجام دهیم.

جانشین معاون عملیات قرارگاه ثارالله جدایی سودان جنوبی را در راستای ایجاد کشوری مستقل برای رژیم صهیونیستی برای تحقق شعار از «نیل تا فرات»  دانست و افزود: در سایه غفلت کشورهای اسلامی آنها توانستند سرچشمه نیل را در سودان جنوبی به دست گرفته و ۱۰ استان از ۲۶ استان را از هم جدا کنند ۱۰ استانی که بخش مهمی از رودخانه نیل در آن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه وقوع فتنه ۷۸ و ۸۸ سبب ۲۰ سال عقب ماندگی نظام جمهوری اسلامی ایران شد، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب را تا لبه پرتگاه و ورطه نابودی پیش برد.

ربیعی هاشمی با بیان اینکه در آن سال ۲۵۰ هزار بسیجی در ۵۳ روز برای حفاظت از نظام و مقابله با معارضان داخلی در خیابان های تهران حضور داشتند، یادآورشد: به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی از بیرون آسیب پذیر نیست بلکه این عوامل داخلی هستند که برای نظام و انقلاب خطر ایجاد می کنند.

وی در ادامه به جنگ نرم و هجمه های دشمن علیه نظام اسلامی اشاره و تأکید کرد: پخش برنامه های فارسی زبان از ۱۶۰ شبکه ماهواره ای برای ایران یک نمونه از این هجمه ها است.

ضرورت وجود بصیرت در انتخاب فرد اصلح در انتخابات آتی

جانشین معاون عملیات قرارگاه ثارالله با اشاره به استفاده ۷۵ درصد مردم تهران از ماهواره، افزود: وجود ولایت فقیه به عنوان یکی از محورها و عوامل ایستادگی انقلاب به رغم وجود همه این هجمه ها است.

وی به انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال آینده و اهمیت آن برای نظام و دشمنان اشاره کرد و گفت: باید فردی انتخاب شود که علاوه بر رعایت و حمایت از اصول اصلی انقلاب و نظام یعنی امام، شهدا و ولایت فقیه، سبب ایجاد عقب ماندگی برای نظام نشود.

سردار ربیعی هاشمی با اشاره به تغییر سفرای سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه طی دو ماه گذشته، خاطر نشان کرد : همه این افراد از بالاترین مقامات در حوزه اطلاعاتی این کشورها بوده که نشان دهنده اهمیت انتخابات و فرد منتخب شده دارد.

به گفته این مسئول مردم باید همانند سایر صحنه های حساس کشور با بصیرت در انتخابات حضور یافته و فرد اصلح را انتخاب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه