محمد جمشیدی
در دیدار با خانواده ی شهدا مطرح شد؛

حضور پسرم را حس میکنم/ مهدی در گرفتاری ها به کمکم می آید

پدر شهید پور اسماعیلی گفت: هر بار خواب پسر عزیزم را می بینم در گرفتاری ها به کمکم می آید.

حضور پسرم را حس میکنم/ مهدی در گرفتاری ها به کمکم می آید

به گزارش ۸دی ، در روز تکریم از مادران شهداء اعضای پایگاه مقاومت بسیج برادران انصارالحسین (ع) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران عترت الزهرا (س) مسجد امام حسن عسکری (ع) پل طالشان شامگاه یکشنبه با مادر شهیدان ، حکمعلی آذرون ، شهید قربان حسین فتحی و شهید مهدی پور اسماعیلی دیدار کردند و با اهداء هدایایی به رسم یادبود از ایثار و مقاومت این عزیزان تقدیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حجت امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) پل طالشان در دیدار با خانواده شهید آزرون اظهار داشت :  نخستین کسی که به بهشت وارد می شود شهید است و این را شهید آذرون به دست آورد.
مادر شهید آذرون نیز با اشاره به اینکه پسرش تنها ۱۶ سال داشت گفت : او به دلیل عشقی که به امام داشت به جبهه رفت و  هنوز پس از گذشت این سالها جای خالیش را حس میکنم.

حجت الاسلام و المسلمین حجت  در دیدار با خانواده شهید فتحی با بیان اینکه  اولین خونی که از شهید ریخته می شود همه گناهانش آمرزیده می شود تصریح کرد : همه فرشتگان دور شهید جمع می شوند و مژده بهشت را به او می دهند و مقامی به نام شفاعت پیدا می کند که اول برای پدر و مادر و بعد هم برای عده ای از اطرافیان محقق می شود.
پدر شهید پور اسماعیلی نیز بیان داشت : هر بار خواب پسر عزیزم را می بینم در گرفتاری ها به کمکم میرسد.

مادر شهید پور اسماعیلی خاطر نشان کرد : وقتی خبر شهادت پسرم را شنیدم خیلی ناراحت بودم ولی وجودش را در کنارم حس می کردم و هنوز هم  توانستم آرام بگیرم .

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه