همزمان با سراسر کشور؛

بزرگترین لیگ علمی دانش آموزی جهان اسلام در رشت برگزار شد + تصاویر

بزرگترین لیگ علمی دانش آموزی جهان اسلام صبح امروز هم زمان با سراسر کشور در رشت برگزار شد.

بزرگترین لیگ علمی دانش آموزی جهان اسلام در رشت برگزار شد + تصاویر

حسن طاهری مسئول علمی پژوهشی سازمان بسیج دانش آموزی کشور در گفتگو با خبرنگار هشت دی ضمن اعلام خبر برگزاری پنجمین لیگ علمی بین المللی در سطح دانش آموزی اظهار داشت: لیگ علمیِ پایا، امسال دهمین سال برگزاری آزمون در سطح ملی و پنجمین دوره ی بین المللی جهت ارتقای علمی دانش آموزان را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه عموما دانش آموزان نخبه در این لیگ شرکت می کنند تصریح کرد: نتایج این مسابقات، انگیزه ای مضاعف برای شرکت کنندگان در کنکور،  المپیادها و … خواهد بود

مسئول علمی سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه این مسابقات خلاق محور است یادآور شد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خلاء بومی سازی علوم انسانی، سازمان بسیج دانش آموزی، در لیگ علمی پایا علاوه بر توجه به علوم کامپیوتر و برنامه های پژوهشی، تمرکز خاصی به رشته ی علوم انسانی خواهد داشت.

وی در تبیین این موضوع گفت: علوم پژوهشی و کامپیوتر منطبق با استانداردهای جهانی در این لیگ بین المللی برگزار شده است.

طاهری با بیان اینکه امسال برای اولین بار باشگاه برگزیدگان لیگ را افتتاح کرده ایم تاکید کرد: برگزیدگان این لیگ در باشگاه حاضر شده و تغذیه علمی جهت ارتقای بنیه ی علمی دانش آموزان نخبه پرداخته می شود.

وی افزود: سازمان بسیج دانش آموزی کشور امسال علاوه بر جوایز تیمهای برتر لیگ علمی پایا، کمک هزینه ی اعزام به مسابقات جهانی این برگزیدگان را متقبل خواهد شد.

میثم قاسمی مسئول علمی بسیج دانش آموزی استان گیلان نیز با حضور در حوزه ی برگزاری مسابقات در حوزه ی شهید مطهری خواهران ناحیه یک رشت، از نحوه ی برگزاری و انجام این مسابقات اظهار خرسندی کرد، و توفیق دانش آموزان را مایه ی سربلندی کشور عزیزمان دانست.

گفتنی است این مسابقات به صورت گروهی در سطوح مختلف تحصیلی با نام لیگ علمی پایا برگزار می شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ساجده
با سلام،لیگ علمی باعث بالا رفتن سطح علمی دانش آموزان و کارایی بهتر در کار گروهی می شود.با تشکر
عرشی
مسابقات در حد بسیار خوب بود ممنون از برگزارکنندگان.دخترم در مدرسه بعثت ناحیه1 بود.تشکر
در حاشیه