کاهش ۷۳ درصدی فوت شدگان تصادفات درون شهری در آذر ماه ۹۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از کاهش ۷۳ درصدی فوت شدگان ناشی از تصادفات درون شهری استان در آذرماه امسال خبر داد.

کاهش ۷۳ درصدی فوت شدگان تصادفات درون شهری در آذر ماه ۹۲

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ سید تقی امینی اظهار کرد: از مجموعه  ۳۳۴ فقره تصادف جرحی و فوتی که در این ماه در معابر استان رخ داده است، ۳۲۸ فقره آن جرحی و ۶ فقره آن متاسفانه فوتی بوده است. 

وی با بیان اینکه تعداد متوفیان تصادفات درون شهری ۷۳ درصد در آذر ماه ۹۲ نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته است، افزود: درآذر ماه امسال ۶ نفر در تصافات درون شهری متاسفانه جان خود را از دست داده اند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۲ نفر بوده است .

سرهنگ امینی اجرای طرح های مقطعی و مداوم، برخورد با تخلفات حادثه ساز و توجه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی را از علل کاهش تصادفات استان دانست.

IMG_0542

وی با اشاره به اینکه عابران پیاده ۶۶ درصد (معادل ۴نفر) از متوفیان تصادفات را به خود اختصاص داده اند اظهار داشت: رانندگان وسایل نقلیه باید نسبت به عابران پیاده توجه و گذشت بیشتری داشته باشند و البته لازم است عابران پیاده نیز در انجام وظایف خود در مقوله ترافیک کوتاهی ننموده و  با رعایت قوانین ترافیکی نسبت به بهبود وضعیت موجود گام موثری بردارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس گیلان در پایان گفت: تصادف امری اجتناب ناپذیر است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می توان آن را به حداقل رساند و البته تمامی تلاش پلیس راهور نیز در این راستا می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه