فرماندار انزلی:

ستاد مدیریت بحران از ساعات اولیه بارش برف وارد عمل شد/شرایط انزلی عادی است/مدارس فردا تعطیل نیستند

فرماندار انزلی گفت: نیروهای ستاد مدیریت بحران از ساعت اولیه بارش وارد میدان شدند و جهت خدمات رسانی بهتر در آماده باش کامل بودند.

ستاد مدیریت بحران از ساعات اولیه بارش برف وارد عمل شد/شرایط انزلی عادی است/مدارس فردا تعطیل نیستند

به گزارش ۸دی، فرماندار بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار افق انزلی در رابطه با اقدامات انجام شده از سوی ستاد بحران شهرستان بندرانزلی در بارش برف دو روز گذشته اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف سنگین در استان گیلان یک جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران با حضور همه اعضا تشکیل دادیم.

میرشمس مومنی زاده افزود: پس از برگزاری جلسه ستاد بحران به همه دستگاهای اجرایی اعلام آماده باش دادیم تا هم عوامل انسانی و هم تجهیزات  و ماشین آلات خود را برای بحران احتمالی و خدمات رسانی به مردم در اختیار این ستاد قرار دهند.

رئیس ستاد بحران شهرستان بندرانزلی گفت: خوشبختانه آمادگی بین دستگاه ها به خوبی انجام شد، برف روبی از همان ساعات اولیه بارش برف آغاز شد و  هیچکدام از محورهای مواصلاتی در معابر شهری و راه های روستایی انزلی بسته نبود.

فرماندار انزلی با اشاره به فعالیت گسترده نیرو های خدمات رسانی، تصریح کرد: دستگاهایی مثل اداره برق و گاز آماده بودند و هرکجا که قطعی و یا مشکلی ایجاد شد به سرعت وارد عمل شدند.

مومنی زاده گفت: شب گذشته عمده دستگاه های خدماتی در فرمانداری حضور داشتند، همه با هم به صورت میدانی حوزه شهری و روستایی را بازدید و کنترل کردیم تا مشکلات برطرف شود.

وی افزود: الحمد الله با وجود اینکه در بعضی از شهرهای استان کم و بیش قطعی برق و انسداد راه وجود دارد در شهر ماه هیچ اختلال و مشکلی وجود نداشته و ندارد.

رئیس ستاد بحران انزلی گفت: با توجه به اینکه در روستاهای کپورچال و آبکنار بارش برف بیشتری را نسبت به سایر نقاط شهرستان شاهد بودیم، برف روبی را زودتر از بخش های دیگر در این مناطق انجام دادیم.

وی تصریح کرد: بیشترین احتمال یخبندان امروز وجود داشت به همین خاطر امروز هم مدارس و هم ادارات دولتی تعطیل شدند تا مردم، کارکنان ادارات و فرهنگیان در رفت و آمد دچار مشکل نشود و در انرژی صرفه جویی شود.

فرماندار انزلی خاطرنشان کرد: فردا شرایط انزلی عادی است و اعلام تعطیلی نداریم، اما اگر مشکلی جدی در یکی از مدارس وجود داشته باشد بعد از هماهنگی مدیر مدرسه با اداره آموزش و پرورش مدرسه تعطیل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در بندرانزلی گفت: بنده از دستگاه های اجرایی و خدماتی انزلی که تقریبا ۴۸ ساعت در آماده باش کامل بودند و از هم روسای ادارات ذی ربط تشکر می کنم و از مردم نیز بخاطر اینکه در زمان نیاز همکاری داشتند سپاسگزارم.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی نیز در گفت و گو با خبرنگار افق انزلی اظهار کرد: سپاه ناحیه انزلی در بارش برف دو روز گذشته در دو بخش خدماتی و امنیتی وارد میدان شد.

سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی گفت: در بخش امنیتی حوزه های مقاومت و کارکنان خود را در آماده باش کامل قرار دادیم.

وی افزود: در بخش خدمات رسانی نیز دو دستگاه خودرو توییتای خود را در اختیار اداره گاز و اداره برق بندرانزلی جهت رسیدگی بهتر در امور محوله قرار دادیم.


نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه