فرماندار آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی خبر داد؛

خارج شدن جریان برق ۶۳ ولتی از مدار / قطعی ها تا نیم ساعت دیگر حل می شود

فرماندار آستانه اشرفیه با اعلام اینکه جریان برق ۶۳ ولتی از مدار خارج شده است، گفت: تا نیم ساعت دیگر جریان برق به مدار باز می گردد.

خارج شدن جریان برق ۶۳ ولتی از مدار / قطعی ها تا نیم ساعت دیگر حل می شود

رحیم حیدری در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام اینکه علاوه بر برق در همه ی امور شهرستان تسلط داریم، اظهار داشت: مردم همکاری کامل با دستگاه های اجرایی دارند و پا به پای مسئولان در حرکت هستند.

وی در تشریح آخرین وضعیت شهرستان آستانه اشرفیه افزود: بر اثر فرسودگی شبکه خطوط برق و حجم بارش ها برق از مدار ۶۳ ولت شهرستان خارج شده است.

فرماندار آستانه اشرفیه با اعلام اینکه برق شهرستان تا نیم ساعت آینده وصل خواهد شد، گفت: امدادگران شبکه برق در تلاش هستند تا علاوه بر حفظ جریان برق، جریان قطع شده را تا نیم ساعت آینده به مدار برگردانند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه در تلاش هستیم مشکلات موجود را حل کنیم، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مشکلات شهرستان مربوط به سال های اخیر است که باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح باید در جهت حل آنها کوشید.

حیدری با تاکید بر اینکه مجموعه اقداماتی در شهرستان باید اصلاح شود تا خدمت رسانی آسیب پذیر نشوند، تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف در شهرستان قطع شده و هم اکنون هوای صاف بر بام شهرستان آستانه ظاهر شده است.

فرماندار آستانه اشرفیه ضمن تشکر از مدیران و دستگاه های خدمات رسان به پاس زحمات شبانه روزی به مردم، اظهار داشت: مدیران به وظیفه خود عمل می کنند اما باید از مردم بابت اینکه همکاری می کنند و هیچ زحمتی بر گردن مدیران نمی اندازند، تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه