مسؤولان دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

مسدود شدن ۸ روزه راه ارتباطی روستای اسطلخ‌کوه رودبار

راه ارتباطی روستای اسطلخ‌کوه خورگام رودبار حدود هشت روز مسدود بوده و هنوز هیچ مسئولی از این شهرستان اقدام به بازگشایی آن نکرده است.

مسدود شدن ۸ روزه راه ارتباطی روستای اسطلخ‌کوه رودبار

به گزارش ۸دی، راه ارتباطی روستای اسطلخ‌کوه خورگام رودبار حدود هشت روز مسدود بوده و هنوز هیچ مسؤول و ارگانی از این شهرستان اقدام به بازگشایی مسیر نکرده است.

جمعی از مردم روستای اسطلخ‌کوه بخش خورگام شهرستان رودبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به مشکلات این روستا اظهار کرد: راه ارتباطی ما حدود هشت روز مسدود بوده و هیچ ارگانی تاکنون برای باز گشایی مسیر نیامده در حالی که ما بیمار داریم و نمی‌دانیم چگونه باید به درمانگاه برسانیم.

بهمن مهدی‌زاده یکی از اهالی روستای مذکور با اشاره به اینکه وضعیت تلفن همراه و آنتن‌دهی آن نامناسب است، گفت: با هر بار وزش باد و برف تلفن روستا قطع می‌شود و در این صورت مخابرات به اهالی روستا تلفن بی‌سیم داده که آن هم به دلیل شرایط جغرافیایی و جوی هوا آنتن‌دهی ضعیف دارد و در بعضی اوقات قطع می‌شود.

مقصود صادقی، یکی دیگر از ساکنان روستا نیز در باره مشکلات روستای مذکور بیان کرد: وضعیت آب شرب روستا بحرانی و مخزن آب روستا فرسوده بوده و مسؤول اداره آب و فاضلاب روستایی کنتور گذاری آن را به حالت نیمه‌کاره رها کرده است.

مهدی جعفرزاده، از اهالی دیگر روستا نیز گفت: هیچ‌کدام از اعضای شورا و دهیار در روستا حضور ندارند که به مشکلات مردم رسیدگی کنند در حالی که وضعیت زیرسازی کوچه‌های روستا نامناسب بوده و باید با چکمه رفت‌و‌آمد کنیم و این وضعیت برای کودکان و افراد پیر بسیار سخت است.

مسؤولان رودبار به مشکلات روستای اسطلخ‌کوه رسیدگی کنند

بخشدار خورگام رودبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکلات روستای اسطلخ‌کوه  این بخش گفت: روز گذشته با همکاری اداره راهداری توانستیم راه روستایی را تا فاصله ۵۰۰ متری بازگشایی کنیم که به دلیل نقص فنی دستگاه گریدر موفق به بازگشایی تمام مسیر نشدیم.

محمود تاجی با بیان اینکه امروز نیز با هماهنگی اداره راهداری با یک دستگاه لودر۵۰۰ متر باقی‌مانده را بازگشایی می‌کنیم، افزود: به دلیل عملیات گازرسانی وضعیت کوچه‌های روستا نامطلوب بوده که به خاطر کنده‌کاری‌ها کوچه‌ها گل‌آلود شده و با مساعدت شرایط جوی هوا اقدام به آسفالت کوچه‌ها می‌کنیم ضمن اینکه پیمانکار برای این کار آمادگی دارد زیرا روستای اسطلخ‌کوه به عنوان یک روستای گردشگری در بخش معرفی شده است‌.

وی آب شرب روستا را زیرپوشش آب و فاضلاب روستایی شهرستان رودبار دانست و بیان کرد: این نهاد مخزن قدیمی روستا را قابل استفاده نمی‌داند و می‌خواهد اقدام به ساخت یک مخزن جدید بزرگ‌تر کند که نیاز به اعتبار دارد و تمام پیگیری‌ها در این زمینه انجام شده و پس از وصول اعتبار مشکل آب شرب روستا برطرف می‌شود.

بخشدار خورگام درباره حضور اعضای شورا در روستای اسطلخ‌کوه، گفت: از سه عضو شورا دو عضو آن به صورت مستمر در روستا حضور دارند و دهیار روستا که فردی فرهنگی بوده پیگیر مشکلات روستا به صورت حضوری و تلفنی است و مردم روستا مطمئن باشند که ما پیگیر مطالبات و مشکلاتشان هستیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه