40 سانتی متر برف و این همه بی تدبیری:

چگونه مسئولان استان اردبیل می‌توانند بارش‌های سنگین‌تر برف را مدیریت کنند اما مسئولان استان ما نه؟!

جناب استاندار گیلان! وقتی بارش ۴۰ سانتی‌ برف را نمی‌توانید مدیریت کنید نامه نوشتن به وزیر کشور برای کمک به پلاسکو چه معنایی دارد؟!

چگونه مسئولان استان اردبیل می‌توانند بارش‌های سنگین‌تر برف را مدیریت کنند اما مسئولان استان ما نه؟!

به گزارش ۸دی، بابک محب پور در یادداشتی نوشت: آقای استاندار! فکر نکرده‌اید انتقاد از مدیریت شهری از یک‌ طرف و سپس گشت‌زدن با شهردار در شهر از طرف دیگر مانند پاشیدن نمک بر زخم مردم است؟! وقتی بارش ۴۰ سانتی‌متری برف را نمی‌توانیم مدیریت کنیم نامه نوشتن به وزیر کشور برای کمک به حادثه پلاسکو چه معنایی دارد؟!.

اگر اینجا اردبیل بود که دیگر ویرانه‌ای از آن باقی نمی‌ماند! چگونه در استان همجوار ما می‌توانند بارش‌های سنگین‌تر را مدیریت کنند اما در استان ما نه؟! چرا مردم گیلان باید از شنیدن بارش برف تنشان بلرزد؛ در حالی که برف یک نعمت الهی است؟! به‌راستی توانایی استان گیلان در مواقع بحران همین است و آیا طرح‌های پدافندی برای جلوگیری از این اتفاق‌ها نیست؟!

آقای شهردار! طبیعی بودن کُند شدن ناوگان حمل‌ونقل در شرایط فعلی را قبول داریم، اما تعطیل شدن شهر را نه!

آقای شهردار! کسی از سرعت طبیعی حمل‌ونقل اعتراضی ندارد، صحبت از مدیریت ضعیف و کم‌کاری است و اینکه چرا باید با یک برف ۴۰ سانتی‌متری این همه دچار مشکل شویم، مگر نه اینکه این بارش از قبل پیش‌بینی‌ شده بود و شما و همکارانتان در آماده باش کامل بسر می‌بردید ؟! آیا شهرداری هنوز از بارش برف سال‌های ۸۳ و ۸۶ درس نگرفته است؟

با اتفاق‌های چند روز اخیر مردم به یقین رسیدند که مدیریت بحران در گیلان به‌ویژه در کلانشهر رشت شعار تبلیغاتی بیش نیست و در عمل کارایی نداردو مدیریت بحران تنها روی کاغذ است و وجود خارجی ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احسان
به خاطر همینه که تالش و آستارا می خواستند به استان اردبیل بپیوندند، چون برخی ها رنگ و بویی از مدیریت ندیده اند ولی ادعایشان گوش فلک را پاره کرده
در حاشیه