نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس؛

مسئولین با مردم صادق باشند/ جای تاسف دارد برخی در رسانه ملی می گویند فضا گل و بلبل است

نماینده مجلس گفت: وقتی مسئولین در رسانه ملی، اعلام می کنند که مشکلات حل شده و فضا «گل و بلبل» است بسیار جای تأسف دارد.

مسئولین با مردم صادق باشند/ جای تاسف دارد برخی در رسانه ملی می گویند فضا گل و بلبل است

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، ذبیح نیکفر شب گذشته و در گفتگوی زنده خبری با خبر بیست شبکه استانی گفت: با اینکه راهداری خبر از ارجحیت گشودن راه های اصلی نسبت به فرعی داده است، ولی شاهد آن هستیم که ورود مسافرین از مسیر کوتاه و اصلی جاده کمربندی لاهیجان به شهرستان، ساعت ها به طول انجامید.

وی با بیان اینکه زمان طی شده برای مسافرینی که از مبدأ لاهیجان به مقصد رشت حرکت کردند بیش از ۱۰ ساعت طول کشیده است افزود» جای تأسف دارد و باید از محضر مردم شریفی که در همه صحنه ها با این نظام و با مسئولین همراهی کردند عذرخواهی نمود.

نماینده لاهیجان با اشاره به مصاحبه های مسئولین شهرستاین و استانی با بیان اینکه مسئولین در رسانه ها اعلام کردند که مشکل برق مرتفع شده است، اما من اعلام می کنم که محلات ما در لاهیجان از قبیل کوی سردار جنگل، خیابان های معلم و حکیم فیاض، کوی شهید مطهری، بلوار وحدت، شهرک جانبازان و به شکل پراکنده مناطقی از شهرستان دچار خاموشی و قطع برق هستند گفت: در حوزه سیاهکل هم مشکلاتی رخ داده، قسمت هایی از شهرستان دچار قطع برق می باشد؛ ولی در اکثر روستاهای حاشیه سیاهکل روشنایی داریم.

وی افزود: از مسئولینی که باعث شدند بخش رودبنه روشنایی کامل داشته و راه های ارتباطی آن گشوده شود، تشکر می کنم.

نیکفر در ادامه با بیان اینکه راه های دسترسی به اکثر روستاهای لاهیجان و سیاهکل قابل تردد نمی باشد و مردم در رابطه با آب آشامیدنی دچار مشکل شده اند افزود: در اغلب دهستان ها از قبیل دهستان آهندان و «لیل» هیچ راه دسترسی گشوده نشده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه به همه مسئولین توصیه می کنم، اگر با مردم صادق باشید مردم نیز با شما همکاری و همراهی خوبی خواهند داشت گفت: حتی در صورت عدم وجود این امکانات مردم تحمل خواهند نمود. ولی وقتی مسئولین در رسانه ملی صدا و سیما اعلام می کنند که مشکلات حل شده و فضا به اصطلاح «گل و بلبل» است و به «سبزه مسئولین» نیز آراسته شده، بسیار جای تأسف دارد.

وی در پایان افزود: من از مردمی که در این روزهای سخت در مشکلات قرار گرفتند، از نارسایی هایی که به وجود آمد و به خاطر مسئولینی که در برابر مردم قصور و کوتاهی کردند عذرخواهی می کنم.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه