رئیس اتاق اصناف لنگرود مطرح کرد؛

نارضایتی بازاریان لنگرودی از فروشگاههای زنجیره ای جدید / مبلغی برای ساختمان جدید از بازاریان نمیگیریم

رئیس اتاق اصناف لنگرود گفت: بازاریان از راه اندازی فروشگاههای بزرگ زنجیره ای در سطح شهرستان گله مند هستند.

نارضایتی بازاریان لنگرودی از فروشگاههای زنجیره ای جدید / مبلغی برای ساختمان جدید از بازاریان نمیگیریم

نقی فریب شامگاه امشب در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ۸دی درباره هزینه های دریافت پروانه کسب اظهار داشت: هزینه صدور یک پروانه کسب در مجموع برای کسبه حدود یک میلیون تومان است که حدود ۸۰۰ هزار تومان از این مبلغ مربوط به هزینه اتحادیه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای ساختمان اتاق اصناف هم از بازاریان مبالغی دریافت می شود یا خیر افزود: هیچ مبلغی به غیر از هزینه های قانونی پروانه از بازاریان دریافت نمی کنیم. حتی یک ریال هم برای ساختمان اتاق اصناف جهت صدور پروانه تاکنون چه بصورت داوطلبانه و با اجباری دریافت نکرده ایم.

فریب درباره فروشگاههای زنجیره ای راه اندازی شده در شهر لنگرود گفت: ما برای صدور مجوز این فروشگاهها هیچ نقشی نداریم و بررسی هایی هم که انجام داده ایم نشان می دهد که مجوز این فروشگاهها از صنعت، معدن و تجارت کشور است و در استان هم صادر نمی شود.

رئیس اتاق اصناف لنگرود با بیان اینکه راه اندازی فروشگاههای بزرگ زنجیره ای در لنگرود باعث ایجاد نارضایتی گسترده در بین بازاریان شده است اظهار کرد: شهر لنگرود حتی ظرفیت یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ را ندارد اما متأسفانه در همین شهر مجوز حدود چهار فروشگاه بزرگ را صادر کرده اند.

وی در پایان گفت: ما برای عدم صدور مجوز این فروشگاهها پیگیری کردم ولی فایده ای نداشته است و این فروشگاهها باعث کاهش شدید درآمد کسبه شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه