در نشست با نماینده شهر مطرح شد؛

حرفهای مگوی شهرداری لنگرود از زبان شهردار/ از کسب درآمد نامشروع تا فروش غیرقانونی تراکم

شهردار لنگرود گفت: آن روزی که یک کارگر به هر دلیلی به من تعرض و دست‌درازی کرد چرا شورای شهر لنگرود عکس‌العملی نداشت؟

حرفهای مگوی شهرداری لنگرود از زبان شهردار/ از کسب درآمد نامشروع تا فروش غیرقانونی تراکم

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، شهردار لنگرود دیروز (پنج‌شنبه)  در نشست کارکنان شهرداری لنگرود با نماینده شهرستان که در سالن بحران برگزار شد اظهار داشت: باید نواقص خود را بررسی و برای برطرف کردن اشکالات و نقاط ضعف تلاش کنیم.

 

رضا کحالی با اشاره به حاشیه‌های چند ماه اخیر در خصوص شهرداری گفت: از سال ۱۳۸۶ بیمه تأمین اجتماعی مشکل داشت و پرداخت نمی‌شد، یا مبالغ حق تفکیک از زمین‌ها دریافت نمی‌شد برخی‌ها کجا بودند که فریاد بزنند؟

 

وی با بیان اینکه برخی در سال‌های گذشته اقدام به درآمدهای نامشروع در شهرداری لنگرود کردند، افزود: تبعات کارهای غلط گذشته در شهرداری لنگرود امروز مشاهده می‌شود.

 

شهردار لنگرود تصریح کرد: در سال‌های گذشته تراکم ساختمان‌ها به‌صورت ۱۰۰ در ۱۰۰ به فروش می‌رفت امروز اگر از قانونی حرفی زده شود کسی برای پروانه با تراکم ۷۰ درصد نمی‌آید.

 

کحالی بابیان اینکه فروش تراکم غیرقانونی، حراج حقوق شهروندان است، گفت: تراکم در لنگرود تا ۱۰ سال آینده به فروش رفته است و حتی ساختمان‌های چندطبقه بدون پارکینگ ساخته‌شده‌اند که در کوچه و خیابان شاهد پارک زیاد خودرو هستیم.

 

وی افزود: روزانه حدود ۱۰۰ تن در لنگرود زباله تولید می‌شود و فقط ۲ خودرو برای جمع‌آوری زباله‌ها وجود دارد.

 

شهردار لنگرود با اشاره به اینکه همیشه دست کارگر را می‌بوسم، اظهار کرد: آن روزی که یک کارگر به هر دلیلی به من تعرض و دست‌درازی کرد چرا شورای شهر لنگرود چرا عکس‌العملی نداشت؟

 

کحالی گفت: بیش از هزار پروانه ساخت در چند سال اخیر در لنگرود صادرشده است ولی تاکنون حدود ۴۰۰ نفر اقدام به ساخت کردند و بقیه هیچ فعالیتی نداشته‌اند.

 

وی با اشاره به تمرکز شهرداری و شورا برای درآمدزایی، تصریح کرد: ایجاد مرکز تجاری با مصوبه شورای شهر در حال احداث است که با فروش آن می‌توان مطالبات کارکنان و اضافه‌کارها و … را پرداخت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه