فراخوان مسابقه نقاشی و وبلاگ نویسی دهه فجر

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان گیلان گفت : مسابقه نقاشی و وبلاگ نویسی ویژه دانش آموزان در گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود .

فراخوان مسابقه نقاشی و وبلاگ نویسی دهه فجر

به گزارش ۸دی نیوز، رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان گیلان گفت : مسابقه نقاشی و وبلاگ نویسی ویژه دانش آموزان در گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود .

عیسی ملائی افزود : موضوع مسابقه نقاشی در رابطه با انقلاب و نقش دانش آموزان در استمرار انقلاب اسلامی و وبلاگ نویسی نیز با عنوان انقلاب ، ایمان و شجاعت در نظر گرفته شده است .

وی با بیان این که دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می توانند در این مسابقه ها شرکت کنند ، اظهار کرد : آثار دانش آموزان پس از جمع آوری از شهرستان ها به استان ارسال و بهترین ها انتخاب می شود .

وی از برگزاری مسابقه های ورزشی دانش آموزان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد : این مسابقه ها از اول بهمن ماه در رشته های مختلف ورزشی از جمله دو میدانی ، تنیس روی میز ، شطرنج و والیبال برگزار می شود .

ملائی یادآور شد : مسابقه های فرهنگی هنری پرسش مهر در هنرهای دستی ، تجسمی ، آوایی ، نمایشی و بخش ادبی ، مطالعه و تحقیق و شعر کوتاه نیز از اول بهمن ماه برگزار می شود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
جهت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی www.taherehgnj.blogfa.com
در حاشیه