عضو شورای اصلاح طلبان گیلان :

هرچه داریم از دوران سازندگی و دولت هاشمی است!

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان گفت: مرگ هاشمی برای ما تلخ تر از زهر بود، چرا که او بزرگ مردی بود که خدمات ارزنده ای به کشور عرضه داشت.

هرچه داریم از دوران سازندگی و دولت هاشمی است!

به گزارش ۸دی، احمد رمضان پور نرگسی، عصر امروز در مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیای رشت با بیان اینکه هاشمی صندوقچه اسرار انقلاب است اظهار داشت: وی در تمام ادوار انقلاب در مراحل آماد و پشتیبانی از مبارزین بود و خدمات شایانی به انقلاب اسلامی عرضه کرد.

دبیر مجمع نمایندگان ادوار مردم رشت نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان را از برکات تفکر دوران سازندگی و دولت هاشمی دانست و افزود: منطقه آزاد انزلی نیز از خدمات ارزمندی است که هاشمی کلنگ آن را زد.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه ایران پس از زمان قرارداد ترکمنچای اجازه کشتیرانی در دریای خزر را نداشت تصریح کرد: سنگ بنای این اقدام در دوران سازندگی و از برکات دولت هاشمی بود، همچنین هزار پروژه آب رسانی در زمان هاشمی در روستاهای گیلان راه اندازی شد.

دبیر مجمع نمایندگان ادوار مردم رشت با بیان اینکه مطالعه راه آهن به دوران سازندگی بر می گردد تاکید کرد: ادامه این پروژه و اجرا کردن آن در زمان دولت خاتمی شکل گرفت.

رمضانپور رحلت هاشمی را برای دوستدارانش تلخ تر از زهر دانست و گفت: وی با وجود شکنجه ها و زندانی های زیاد همواره سکوت کرد و سخنی از مجاهدت هایش نگفت.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان ممات و حیات هاشمی را مایه خیر و برکت دانست و تصریح کرد: در دهه اخیر تهمت هایی به ایشان زده شد که وی به دلیل حفاظت از نظام هم چنان سکوت کرد، روزی وی از بهشتی پرسید تهمت های تلخ آزارت نمی دهد و بهشتی پاسخ داد؛ این آسیاب به نوبت است و نوبت هاشمی هم رسید.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه