در نشست مدیرعامل آبفای گیلان با مسئولین سیاهکل مطرح شد؛

احداث مخازن ذخیره به‌عنوان عامل موثر در رفع مشکلات آب شرب سیاهکل

در نشست مدیرعامل آب و فاضلاب استان با مسئولین سیاهکل، احداث مخازن ذخیره آب به‌عنوان عامل موثر در رفع مشکلات آبرسانی مطرح شد.

احداث مخازن ذخیره به‌عنوان عامل موثر در رفع مشکلات آب شرب سیاهکل

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، در نشست مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان با نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و اسلامی فرماندار سیاهکل، احداث مخازن ذخیره آب به‌عنوان عامل موثر در رفع مشکلات حوزه آبرسانی شهرستان سیاهکل برای مصارف روزانه مطرح شد.

سید محسن حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به پروژه های در حال اجرای شهرستان سیاهکل اظهار داشت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه و خط انتقال آن با هدف تأمین آب شرب شهروندان انجام گرفته و امیدواریم مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی دیلمان نیز در سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت ساخت تصفیه خانه و شبکه جمع آوری شبکه فاضلاب شهر سیاهکل در دستور کارشرکت آب و فاضلاب استان گیلان است.
ذبیح نیکفر نماینده مردم شهرستان سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در اهمیت آب سخن گفت و از تلاش شرکت آب وفاضلاب استان گیلان برای تامین این مایه حیات قدردانی کرد.

وی افزود: تلاش همه مسئولین استان و شهرستان این است که سطح ارائه خدمات به شهوندان عزیز ارتقاء یابد.

در پایان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به اتفاق فرماندار سیاهکل از امور آبفای سیاهکل و پروژه های آبرسانی این شهرستان بازدید و مراحل اجرایی پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه