عضو شورای شهر رشت مطرح کرد؛

عدم توجه به اقشار ضعیف در شهرداری رشت / شهردار عریضه نویسهایی برای بیانیه نویسی دارد

عضو شورای شهر رشت با اشاره به چهار ماه حقوق معوقه پرسنل شهرداری گفت: آنچه در شهر می بینیم عدم توجه به اقشار ضعیف جامعه نمی شود.

عدم توجه به اقشار ضعیف در شهرداری رشت / شهردار عریضه نویسهایی برای بیانیه نویسی دارد

به گزارش ۸دی، مسعود کاظمی رئیس شورای شهر رشت پیش از ظهر امروز در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر رشت، به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت : ۲۷ دی ماه سالروز شهادت نواب صفوی و یارانش را گرامی میداریم.

وی افزود: از مسئولین شهرداری میخواهیم بودجه سال ۹۶ را سریعا به صحن شورا تحویل دهند. پرداخت حقوق پرسنل شهرداری باید در اولویت قرار بگیرد.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به پروژه های آب های سطحی تصریح کرد : این پروژه از سرعت خوبی برخوردار نیست، و باید مسئولین شهرداری حقوق ترافیکی شهروندان را مد نظر قرار بدهند.

مجید رجبی ویسرودی ناطق اول جلسه امروز شورا، به عدم پرداخت حقوق ۴ ماهه پرسنل شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: شورا به شهردار رشت فرصت پرداخت معوقات را داد اما آنچه در شهر میبینیم عدم توجه به اقشار ضعیف جامعه است.

وی با اشاره به تذکر استاندار گیلان به شهردار رشت مبنی بر پرداخت حقوق کارکنان شهرداری یاد آور شد: مگر غیر از این است که استاندار نماینده دولت است و اگر کوتاهی رخ داد حق اظهار نظر دارد؟ اگر قرار نیست به حرف های استاندار توجه کنید پس به حرف های چه کسی باید اهمیت داد؟

رجبی با بیان اینکه شهردار عریضه نویس های رسانه ای دارد که علیه استاندار بیانیه صادر می کنند مطرح کرد:  شهردار رشت در نامه ای سرگشاده می گوید اگر مطالبات پاکبانان پرداخت شود اعضا شورا موضوعی برای نطق کردن ندارند!

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حافظه تاریخی شهرداری وی را از مطرح کردن کل مطلب باز می دارد تصریح کرد: اگر شهرداری پروژه آب های سطحی در سال ۹۴ در دستور کار داشت، چرا به پروژه آسفالت روی آورد؟!

وی به مشکلات و معضلات فراوان شهر رشت اشاره کرد و افزود: چرا وقتی ما پیمانکاران، مشاوران و متخصصان خوبی در شهر داریم،  باز هم میبینیم که محصولاتی که وارد استان می شود و یا پیمانکاران و…. از استان های همجوار است؟

رجبی به پست اینستاگرامی شهردار رشت علیه وی اشاره کرد و گفت: بنده یک ساختمان را با در نظر گرفتن تمام مسائل قانونی ساختم، اما میبینیم با وجود اینکه در همان خیابان ۳۳ ساختمان مازاد بالا رفته و ساختمان سازی صورت گرفته اند، شهرداری فقط برای  این ساختمان حکم تخریب صادر کرده اند!

وی  افزود: با تشکیل پرونده برای این ساختمان و عدم رسیدگی ۶ ماهه باید پرونده عودت می خورد اما برای پرونده رای هم صادر کردند، و اکنون در صورتی که همه مبالغ پرداخت شده است، برخی می گویند اگر رجبی پول بدهد چاله های شهر پر می شود!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه