در حاشیه حضور احمد منتظری برای وداع با پیکر مرحوم هاشمی؛

آقای منتظری؛ این همان اکبرشاه دهه شصت است!/ هروقت عذرخواهی کردید بر سر پیکر حاضر شوید

در روایت تاریخی آیت الله منتظری، مرحوم هاشمی در کنار مرحوم حاج احمدآقا و آیت الله خامنه ای مثلثی هستند که امام را کانالیزه کرده بودند.

آقای منتظری؛ این همان اکبرشاه دهه شصت است!/ هروقت عذرخواهی کردید بر سر پیکر حاضر شوید

به گزارش ۸دی، محمدامین فرج‌اللهی پژوهشگر تاریخ انقلاب در مطلبی نوشت: نمیدانم او روی کم حافظگی مردم حساب کرده یا تحریف تاریخ. اما در روایت تاریخی آیت الله منتظری و بیتش، مرحوم هاشمی رفسنجانی در کنار مرحوم حاج احمدآقا و آیت الله خامنه ای مثلثی هستند که امام را کانالیزه کرده بودند و  کار نهایتا به برکناری آیت الله منتظری ختم شد.

بد نیست احمد  منتظری به یاد بیاورد که برای اولین بار لقب “اکبرشاه” را هم اطرافیان پدرش به هاشمی داده بودند،  همانطور که مرحوم حاج احمدآقا را “احمدشاه” نامیده بودند.
مهدی کروبی، حجت الاسلام امام جمارانی و سیدحمید روحانی در نامه ی زمستان ۶۷ به آیت الله منتظری می نویسند: «آیا این سعید آیت الله زاده نیست که فرزند عزیز امام حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را به جرم آنکه اجازه نداده است بیت امام نیز مرکز جاسوسان، آدمکشان و باندبازان قرار بگیرد و برای رسیدن به قدرت باند آدمکشی تشکیل نداده است « احمد شاه » می نامد!! و حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی را به جرم آنکه از آغاز نهضت امام با فداکاری و پایداری در کنار امام ایستاده است و برای بیرون راندن دیگران از صحنه به جعل سند دست نزده است « اکبر شاه » میخواند!!»
آقای احمد منتظری! مرحوم هاشمی جزو همان جماعتی است که پدرتان در خاطراتش درباره شان گفته بود «احتمال هم نمی دادم که شیاطین اینقدر بتوانند نفوذ کنند که امام خیال کنند من در مقابلشان ایستاده ام»
هروقت از اکبرشاه و احمدشاه خواندن اطرافیان امام عذرخواهی کردید آنوقت بر سر پیکر مرحوم هاشمی حاضر شوید!

منبع: رجا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه