یادواره شهدای شهرک اباتر صومعه سرا با حضور جانشین سپاه قدس کشور + تصاویر مراسم

بیست و هفتمین یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ و ۲۳ شهید شهرک اباتر صومعه سرا برگزار شد. در این مراسم معنوی سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداخت.

یادواره شهدای شهرک اباتر صومعه سرا با حضور جانشین سپاه قدس کشور + تصاویر مراسم

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت ۸دی نیوز، بیست و هفتمین یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ و ۲۳ شهید شهرک اباتر صومعه سرا برگزار شد. در این مراسم معنوی سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداخت. همچنین در ادامه برادر صلح جو جانباز ۷۰ درصد و از جانبازان عملیات کربلای ۵ به مدیحه سرایی پرداخت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمریکا و غرب را به دنبال بهم‌زدن اوضاع منطقه دانست و تصریح کرد: اکنون ایران اسلامی در منطقه به جزیره ثبات تبدیل شده و همه این‌ها به برکت خون شهدا است.

قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه آمریکا در تمام موضوعات منطقه‌ای نیازمند نظام اسلامی است، تصریح کرد: در موضوع جنگ سوریه، آمریکا در ابتدا در صف نخست حمله نظامی به این کشور و حمایت از تروریست‌ها قرار داشت، اما در ماه‌های اخیر به سبب شکست طرح‌های خود و ناموفق بودن گروه‌های تروریستی به دنبال استفاده از راهکارهای سیاسی است که از ابتدا مورد تاکید جمهوری اسلامی بود.

وی دشمنان را در برابر نظام اسلامی با وجود تمام توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها ناکام دانست و گفت: ملت ایران اسلامی تمام فشارها و تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرده است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جنگ هشت ساله دشمنان با نظام اسلامی را یک دفاع مقدس حقیقی دانست و بیان کرد: دفاع مقدس محل تربیت افراد بزرگی بود که در میدان نبرد و خارج از آن درخشیدند.

قاآنی با بیان اینکه مجلس شهدا محفل عزت و سربلندی است، گفت: ولایت‌مداری ملت ایران را به جایگاه کنونی رسانده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه