در منزل شهید شمسی پور؛

جشنواره هفتم فیلم عمار در صومعه سرا افتتاح می شود

اکران های مردمی هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار روز جمعه در شهرستان صومعه سرا افتتاح می شود.

جشنواره هفتم فیلم عمار در صومعه سرا افتتاح می شود

به گزارش ۸دی، سیدمحمدجواد جعفری، رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا با اشاره به آیین افتتاحیه هفتمین دوره جشنواره فیلم عمار در این شهرستان به  خبرگزاری شبستان اظهار داشت: جشنواره فیلم‌های مردمی عمار در واقع چراغ راه هدایت و بصیرت در حوزه رسانه و هنر با تاسی از ویژگی‌های حضرت عمار برای شناساندن استعدادهای هنری جوانان مومن و حزب اللهی است.

وی افزود: مردم و آحاد مختلف جامعه با حضور خود در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب شکوهمند اسلامی برای صیانت از اهداف و آرمان‌های این نظام مقدس بی‌بصیرتی  در جامعه را خنثی می‌کنند.

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا گفت: این جشنواره شامل موضوعاتی اعم از جهاد فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، جنگ جنگ تا پیروزی، فتنه ۸۸، نقد درون گفتمانی، شهدا، مدافعان حرم است که در قالب مستند، داستان، انیمیشن و نماهنگ اکران می‌شود.

جعفری با بیان اینکه فیلم‌های قابلمه، خارجه، وقتی که گفتند نمی‌شود و گردان قاطریزه برای عموم مردم و فیلم‌های فِرِند، فتوکپی صف، مجموعه انیمیشن‌های طنز بختک و انیمیشن‌های طنز خاکریزهای نمکی و دوئل برای دانش‌آموزان اکران می‌شود، تصریح کرد: استان گیلان بیش از ۳۰ اثر به جشنواره فیلم عمار ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۵ هزار نفر صومعه‌سرایی از اقشار مختلف جامعه مخاطب فیلم‌های این جشنواره بوده‌اند، خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم عمار صومعه‌سرا چند سال در استان گیلان رتبه برتر را کسب کرده و در کشور هم جزء شهرهای اکران مردمی نمونه است.

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا تعداد مخاطبان این جشنواره را به دو برابر افزایش دهیم، اظهار داشت: در بخش اکران‌های مدرسه‌ای، یک بخش به سال‌های گذشته افزوده شده که خواهران طلبه در مدارس دخترانه و برادران در مدارس پسرانه قبل از اکران فیلم‌ها برای دانش‌آموزان در بخش‌های طنز، حجاب، فضای مجازی، سبک زندگی و … با ابزارهای جالب سخنرانی می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه در حوزه اکران به دنبال این هستیم که ورود گسترده‌ای داشته و هر جا که امکان اکران فیلم‌ها با محوریت انقلاب اسلامی وجود داشته باشد اعم از مساجد، مدارس، حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی اکران داشته باشیم، افزود: در اقدامی جالب و مردمی و به دور از هرگونه تشکلات رسمی آیین افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار روز جمعه۱۷ دی ساعت ۱۸:۳۰ در منزل شهید شمسی‌پور، واقع در گلشهر، بنفشه هشت برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه