در گفتگو با رسانه ها؛

مدیر کل بنیاد شهید گیلان زندگی یک فرزند شهید در لوله فاضلاب را تکذیب کرد!

مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان در گفتگو با یکی از رسانه ها، زندگی یک فرزند شهید در لوله فاضلاب در شهرستان انزلی را تکذیب کرد!

مدیر کل بنیاد شهید گیلان زندگی یک فرزند شهید در لوله فاضلاب را تکذیب کرد!

به گزارش ۸دی، روز یکشنبه، ۱۲ دی خبری مبنی بر زندگی یک فرزند شهید اهل انزلی در وضعیت مشابه گورخواب های شهریار همراه با تصاویر در همین پایگاه خبری منتشر شد که در واکنش به این خبر مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان ضمن حضور در منزل پدری فرد ذکر شده با وی دیدار و گفتگو کرد.

عبدالله پاکاری قبل از حضور در انزلی در مصاحبه ای تلفنی با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه این فرزند با من تماس گرفته و از کلیات این مشکل با خبر است، اظهار داشت: ما اکنون جلسه ای را با هم هماهنگ کرده ایم که مسائل موجود را بررسی و در حد توان رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حل این مشکل باید بررسی های دقیقی روی آن صورت پذیرد، افزود: پس از تماس با فرزند شهید گفتم باید این موضوع بررسی شود که نامبرده پس از فکر کردن با خود به بنیاد شهید انزلی مراجعه کرده و در این اداره درخواستی را مطرح کرده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه این فرزند شهید اکنون کارمند شهرداری است و ما نمی توانیم به راحتی به وی کمک بلاعوض کنیم گفت: باید نحوه و محل خرج کرد کمک بلاعوض به این فرد بصورت دقیق مشخص شود.

پاکاری با تاکید بر اینکه باید موضوع با تعامل دو طرفه حل شود اظهار کرد: به من خبر داده اند که وی به بنیاد شهید مراجعه کرده و ما را تهدید کرده که اگر مشکل من حل نشود موضوع را با رسانه ها مطرح می کنم و من به همکاران دستور دادم تا موضوع را دقیق بررسی کنند تا به زودی مشکل را رفع کنیم.

وی بررسی های دقیق را برای حل این مشکل مهم بر شمرد و گفت: این فرزند شهید برای مشکلات خود ادعایی دارد که باید این ادعاها بصورت کارشناسی موررد بررسی قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه  هم اکنون در مسیر انزلی هستم تا مشکل این فرزند شهید را از نزدیک موررد بررسی قرار دهم ادامه داد: من نمی دانم علت بروز چنین مشکلی چیست ولی این مشخص است که ایشان کارمند شهرداری است و طبیعتا آنجا حقوق می گیرد.

پاکاری با بیان اینکه نمی تواند با هر درخواست فرزندان شهدا موافقت کند، افزود: من نمی توانم با درخواست های خارج از عرف موافقت کنم چون بسیاری از فرزندان شهیدا هم اکنون بیکارند و حقوق هم نمی گیرند.

وی با بیان اینکه این موضوع خیلی راحت تر می توانست با همکاری این فرزند شهید حل شود، اظهار داشت: شاید با شهرداری انزلی برای حل این مشکل توافق کردیم این به شرطی است که این فرزند شهید در جلسه با ما حاضر شود تا ما مشکلش را بررسی کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان همچنین عصر یکشنبه پس از حضور در منزل پدری فرزند شهید جعفری در گفتگوی اختصاصی با شهیدخبر، درباره خبر منتشر شده در رسانه های گیلان و شبکه های اجتماعی درباره زندگی یک فرزند شهید در لوله فاضلاب اظهار داشت: این خبر اصلاً صحت ندارد و ما امروز به اتفاق مشاور ایثارگران استاندار گیلان در منزل ایشان که همراه مادر خود زندگی می کنند بودیم و ایشان از انتشار خبری بدین شکل بسیار ابراز ناراحتی کرده و اعلام کرد که نمی دانم بعضی ها با این کارهایشان که با آبروی مردم بازی می کنند، دنبال چه هدفی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان افزود: این فرزند شهید در خصوص انتشار این خبر به ما گفت “روز گذشته فقط با افرادی که برای کمک به ایشان مراجعه کرده بودند، درد دل کرده واز مشکلات خود صحبت کردم و به هیچ عنوان نمی دانستم که آنها چنین تصمیمی را دارند.”

پاکاری با اشاره به اینکه این فرزند شهید در حال حاضر در صف اعزام به سوریه است گفت: ایشان در یک مرحله به عنوان مدافع حرم در کشور عراق حاضر بوده وامروز نیز به صراحت اعلام میکرد که سرباز ولایت و امام زمان(عج) است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، مشکلات پیش روی این فرزند شهید را تایید و عنوان کرد: ایشان بعد از ۱۷ سال بدلیل برخی مشکلات با همسر خود متارکه کرده و از این ازدواج یک فرزند ۱۵ ساله نیز دارد، ایشان کارمند شهرداری انزلی است که همسر ایشان بلافاصله بعد از جدایی مهریه خود را به اجرا گذاشته و منزل ایشان را نیز ضبط می کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه ستاد دیه بخشی از مهریه ایشان را پرداخت کرده و برنامه هایی نیز برای پرداخت مابقی آن با کمک خود این فرزند شهید خواهیم داشت.

وی در پایان افزود: مهمترین نکته ای که در حال حاضر برایمان مهم است، با توجه به شرایط نامساعد روحی ایشان که از مشکلات کاری، زندگی و از برخوردهای همسر سابق خود ایجاد شده، پیگیری درمان و شرایط سلامتی این فرزند شهید برای بازیابی روحیه مناسب ایشان است.

همچنین پایگاه خبری شهید نیوز روز یکشنبه متنی منتسب به فرزند شهید جعفری را منتشر کرده است که در آن اظهاراتش در پایگاه خبری تحلیلی ۸دی را بصورت ضمنی تکذیب کرده است. متن این نامه به شرح زیر است:

با سلام و درود خدا به رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای….. اینجانب احمد جعفری فرزند شهید خلیل الله جعفری بدلیل مشکلاتی و از روی ناراحتی با افرادی از مشکلات خودم سخن گفتم که متاسفانه افرادی در فضای مجازی به باز نشر آن دست زده که جای تاسف دارد. متاسفانه رسانه های زیادی با بنده حقیر تماس گرفته و قصد تشویش اذهان عمومی را داشته که با توجه به نزدیکی انتخابات قصد بهره برداری سیاسی را داشته تا چهره نظام انقلاب اسلامی را بد جلوه دهند که انقلابی بودن اینجانب برای همگان کاملا مشهود است. متاسفانه دو شبکه رسانه ضد انقلاب ظهر یک شنبه با بنده تماس گرفتند که به آنها اعلام کرده و در همین بیانیه رسما اعلام میکنم اگر اینجانب مشکلی هم داشته باشم همرزمان پدر شهیدم همچون حسن خسته بند نماینده انزلی، امام جمعه محترم، اداره اطلاعات و بنیاد شهید هستند که حل کنند و رسانه های ضد انقلاب در اندازه ای نیستندکه با یادگاران شهدا صحبت کنند. باز هم اعلام میکنم بنده با مادر پیرم زندگی کرده و صرفا بدلیل فشار روحی و ناراحتی از مشکلات بیان کردم. از عزیزانی که با بنده حقیر ابراز همدردی کرده و قصد کمک داشتند سپاسگزارم اما مشکل بنده چیز دیگری بوده و با دستور ویژه استاندار محترم و مدیران محترم استان که در منزل اینجانب حضور پیدا کردند حل شده و از وزارت جهاد کشاورزی جناب آقای دکتر صالحی که فرزند شهید هستند بی نهایت سپاسگزارم. سرباز ولایت بوده و هستم و امید  است خداوند متعال پرچمدار صاحب الزمان، امام خامنه ای را در پناه خود نگه داشته و از راه دور پیشانی بهترین بابای دنیا را میبوسم.

فرزند شهید جعفری

پاسخ ۸دی: متن منتشر شده از این پایگاه خبری تحلیلی در گفتگو با فرزند شهید جعفری بصورت یک سند صوتی در آرشیو این پایگاه موجود است. ضمن احترام به مسئولان محترم بنیاد شهید استان گیلان و خانواده معظم شهید، این پایگاه خبری درباره جزئیات این ماجرا قضاوتی نمی کند و همچنین به جهت حفظ حرمت خانواده معظم و معزز شهدا به نامه منتسب به این فرزند شهید پاسخ نمی دهد و امیدوار است مردم درباره این ماجراها قضاوت درستی داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
vahid
بالاخره مردم در این جامعه با چشم و گوش بسته زندگی نمی کنند که.... 8 دی ممنون از دلسوزی و توجهتون
در حاشیه