دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان:

فتنه‌گران با بودجه شهرداری رشت غرب‌گرایی را ترویج می کنند/ جشنواره عمار مهمترین عرصه مبارزه با فتنه فرهنگی است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: جشنواره عمار راهی برای مقابله با فتنه های فرهنگی است که فتنه گران داخلی در صدد آن هستند.

فتنه‌گران با بودجه شهرداری رشت غرب‌گرایی را ترویج می کنند/ جشنواره عمار مهمترین عرصه مبارزه با فتنه فرهنگی است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلین سعید مهدوی در افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان، در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا رشت اظهار داشت: برای استقرار کلمه حق عمارها باید در طول تاریخ حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه ممکن است در لحظه استقرار نظام توحیدی فداکاریها راحت‌تر انجام شود اما در زمان تثبیت، نظام با فتنه‌های جدی روبرو خواهد شد افزود: پیامبر(ص) برای استقرار اسلام زحمات بسیاری را متحمل شد اما در هنگام تثبیت قرآن امیر مومنان(ع) سختی های بیشتری را متحمل شدند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گیلان ادامه داد: در زمان تثبیت نظام، جبهه کفر و باطل چهره واقعی خود را مخفی نگه می دارد و بنا به فرموده نایب امام زمان در این ایام جهاد کبیر باید انجام شود و در این زمان است که دشمن به دنبال نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز خواهد رفت.

مهدوی با تأکید بر شکل گیری ساختار زندگی اجتماعی مبتنی بر توحید تصریح کرد:  مهم ترین سختی ها برای رسیدن به تمدن نوین بر اساس مبانی توحیدی، در زمان استقرار کلمه توحید حادث می شود.

این فعال فرهنگی استان گیلان با بیان اینکه تأسیس جامعه توحیدی راحت تر از تثبیت آن است افزود : هر چقدر رسول اکرم (ص)  برای نزول جامعه توحیدی زحمت کشید، امیر المومنین (ع) در هنگام تاویل قرآن به همان اندازه و بیشتر متحمل سختی شدند.

وی تصریح کرد: تحمل سختی ها و غربت ها در نهضت علوی و فاطمی و به تبع آن در نهضت حسنی و حسینی سخت تر می شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با بیان اینکه جبهه معاند در زمان تثبیت حکومت اسلامی چهره خود را تغییر می دهد گفت: عناد در ستیزه گری جبهه کفر هویدا می شود، لذا روحیه مقاومت و مبارزه برای یک مسلمان و اهل جبهه حق راحتتر بدست می آید.

وی با بیان اینکه در جهاد کبیر نه تنها باید با کفر مقابله کرد اظهار داشت: باید در مرز طاعت و تبعیت از اهل کفر نیز در مقابل دشمن بایستیم، در این حالت نفوذ در دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز ایجاد می شود.

وی با اشاره به روایت زندگی امیر المؤمنین گفت : فتنه جمل هر چقدر سنگین بود سخت تر از صفین نیست ، لذا فتنه ۸۸ فتنه انقلابیون خسته ای بود که با حضور مردم در ۹ دی خاموش شد، اما امروز شکل فتنه عوض شده، خطرناک ترین نوع فتنه،  فتنه فرهنگی و در حوزه مدیریت جامعه است که در حال شکل گیری است.

وی گفت: این فتنه توسط هنرمندان در حال شکل گیری است، جامعه فرا دست ها بسیج شده است و با ایجاد شبکه اجتماعی در شمال شهر تهران مرکز مهم تصمیم گیر نظام اسلامی را نشانه گرفته است!

مهدوی تصریح کرد : جشنواره عمار مهم ترین عرصه مبارزه با فتنه فرهنگی و انقلابیون وامانده ایست که روحیه یأس را در دولت امید در جامعه القا می کنند.

وی افزود: عمارها باید با زبان هنر حرف بزنند، در شهر ما فتنه گران فرهنگی با بودجه گیری از شهرداری روحیه رجوع به غرب را القا می کنند.

مهدوی با اشاره به اینکه کسی که سالیان سال در زمان انقلاب در آمریکا خوش می گذراند اکنون از ولنگاری فرهنگی رشت ابراز خرسندی می کند خاطر نشان کرد: به چه دلیل احساس خوشحالی می کنید که رشت مانند پاریس شده است؟ کدام ولنگاری شهر آن را به پاریس شبیه کرده است؟

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب به لزوم به میدان آمدن عمارهای فرهنگی اشاره کرد و متذکر شد: باید در این جشنواره صدای قرائت عدالتخواهی برگرفته از آموزه های اهل بیت عصمت در جهان نفوذ پیدا کند، صدای ملت باید سبک زندگی نایب امام زمان را در سراسر دنیا منتشر کند.

وی با بیان اینکه فتنه امنیت اخلاقی و هویت بخش ما و باورهای ما نشانه گرفته است تصریح کرد: بدانید فتنه تمام نشده، بلکه شکلش تغییر پیدا کرده است، می خواهند جایگاه ولایت متزلزل شود و وادار به حکمیت های فتنه گران شود.

مهدوی تصریح کرد: در جشنواره عمار باید جوشش انقلابی تحقق پیدا کند، این جشنواره با جشنواره های غرب زده این کشور برای رسیدن به فرهنگ غرب زده تفاوت دارد، و هدفش دمیدن روح هنر در کالبد انسان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه