رئیس بسیج کارمندان گیلان:

رئیس جمهور روسیه تمام سخنرانی های رهبر انقلاب را دنبال می کند

رئیس بسیج کارمندان گیلان گفت: رئیس جمهور روسیه می گوید هر گونه سخنرانی رهبر ایران را به صورت لحظه ای برای من ترجمه کنید.

رئیس جمهور روسیه تمام سخنرانی های رهبر انقلاب را دنبال می کند

به گزارش هشت دی؛ صبح امروز همایش «قدرت نرم در پرتو بصیرت،ولایتمداری و روح عاشورایی » در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت با حضور بسیجیان کارمند، مدیران کل استانی، مسئولین امورشعب بانک ها، مسئولین مؤسسات آموزش عالی، مسئولان شورای قشر بسیج سپاه قدس گیلان، سردار کاظمی پور جانشین سپاه قدس گیلان و مهندس مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

حبیبی رئیس بسیج کارمندان استان گیلان ضمن تقدیر از رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به جهت برپایی این مراسم اظهار داشت : فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمنان در قالب انقلاب های رنگین و منطقه ای شکل گرفت. دشمن با اجرای این برنامه‌ها به فروپاشی  کشورهای منطقه دست یافت.
وی با بیان اینکه در سال ۸۸ حدود ۹ ماه کشورمان در اغتشاش بود تصریح کرد : به تعبیر مقام معظم رهبری؛ فتنه گران کشور را به لبه پرتگاه بردند. در سال ۸۸ ، رهبر انقلاب ۲۸۵ مرتبه و از سال ۸۸ تا کنون ۹۸۴ بار از واژه ی فتنه استفاده کرده اند.

حبیبی افزود : جای تاسف است که امروز خیلی ها می خواهند از این واژه عبور کنند این فتنه در قالب شکستی که آمریکا در منطقه وبه خصوص در عراق خرده بود پدید آمد. اما ایمان و باور های اعتقادی مردم باعث پیدایش این حماسه ملی در ۹ دی شد.
وی با اشاره به عوامل مؤثر در خلق حماسه ۹دی یاد آور شد :  مهم ترین ویژگی این حماسه،  مردم دیندار ایران بودند که نگذاشتند ماجرای جمل و خوارج در کشور ما تکرار شود.
رئیس بسیج کارمندان تاکید کرد : رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری بعد از نماز جمعه خرداد ۸۸ بسیاری را منقلب کرد و.آنها مواضع خود را تغییر داده و راه درست را انتخاب کردند.
وی ضمن اشاره به دیدگاه رییس جمهور روسیه در مورد شخصیت رهبر انقلاب خاطر نشان کرد : وی می گوید هر گونه سخنرانی رهبر ایران را به صورت  لحظه ای برای من ترجمه کنید چرا که چند شاخصه در فرمایشات ایشان است. او در صحبت هایش دروغ نمی گوید. حرف های تکراری نمی زد .صحبت هایش کاملا علمی و آینده نگرانه و برای سیاستمداران دنیا مهم است.
وی گفت :پوتین اعتقاد دارد صحبت های مقام معظم رهبری روی معادلات منطقه ای تاثیر دارد و من میخواهم اولین کسی باشم که سخنانش را رصد می کند.
حبیبی با بیان اینکه اگر بصیرت و آگاهی مردم نبود مشخص نبود وضعیت امروز کشور چگونه بود افزود : کسانی که اهل عرفان و علم و فقه بودند نتوانستند در این طوفان توطئه موضع خوبی بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه