انتصاب رییس اداره آموزش و پرورش در املش بدون اطلاع فرماندار!!!+ جوابیه فرمانداری

مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش املش روز یکشنبه برگزار شد. اما مدیران ادارت و بالاخص فرماندار حضور نداشتند. در تماس تلفنی با مدیران ادارات عدم حضورشان را پیگیر شدیم اما مدیران ادارات با کمال بی خبری عدم آگاهی خود را اعلام نمودند.

انتصاب رییس اداره آموزش و پرورش در املش بدون اطلاع فرماندار!!!+ جوابیه فرمانداری

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از املش ما، عصر روز شنبه۱۴ دی ماه اعلام شد مراسم تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش املش صبح روز یکشنبه برگزار خواهد شد که طی آن توسط روابط عمومی فرمانداری به رسانه ها و روابط عمومی آموزش و پرورش املش به مدیران مدارس اطلاع رسانی گردید.12265

مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش املش روز یکشنبه بود. خبرنگار املش ما پس از حضور در سالن مراسم تودیع و معارفه با حضور اندکی از مدیران مدارس مواجه شد و سوالی برایش پیش آمد که چرا مدایران ادارت و بالاخص فرماندار حضور ندارند که در تماس تلفنی با مدیران ادارات عدم حضورشان را پیگیر شد که مدیران ادارات با کمال بی خبری عدم آگاهی خود را اعلام نمودند. پیگیری های خبرنگار ما حاکی از اینست که این مراسم بدون هماهنگی با بالاترین نماینده دولت در شهرستان برگزار شده است که همین امر باعث شده بود که مدیران ادارات در این مراسم حضور نداشته باشند. حال سوالی که اینجا از مدیران عالی رتبه آموزش و پرورش استان پیش میآید اینست که آیا تغییر مدیر مهمترین دستگاه فرهنگی و تربیتی یک شهرستان براثر چه فشار هایی بوده است که ساعت ۷ شب تصمیم بر تودیع و معارفه این مدیر گرفته شده است.
عدم حضور فرماندار املش در این مراسم نشان از عدم هماهنگی با وی جهت برگزاری این مراسم دارد زیرا که فرماندار املش در جلسه سال گذشته خود با خبرنگاران اعلام داشته بود که تغییر مدیران این شهرستان با تصمیم و هماهنگی با وی صورت میگیرد.
این بی حرمتی چگونه باید جبران شود که مردم ولایی و همیشه حاضر در صحنه املش این نگرانی را به دل خود راه ندهند؟!!

اما چندی بعد فرمانداری املش جوابیه ای را ارسال کرد که به شرح زیر است:

۱-اعلام انتصاب آقای احمدی سیاهکلرودی به سمت ریاست آموزش و پرورش املش از سه ماه پیش مورد بررسی از سمت فرمانداری نیز صورت گرفته و بنابر این فرماندار در این زمینه مطلع بوده اند.

۲- عدم حضور فرماندار در این مراسم بدلیل جلسه ای بود که از سمت استاندار همزمان با مراسم تودیع و معارفه برگزار شده بودبه همین دلیل معاون فرماندار در این مراسم حضور بهم رسانده است.

۳- اطلاع رسانی جهت حضور مدیران ادارات وشهروندان بایستی فقط از سمت روابط عمومی همان سازمان یعنی آموزش و پرورش صورت میگرفت نه سوی فرمانداری شهرستان.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه