رئیس جبهه ایستادگی گیلان در گفتگو با 8دی:

عده ای با گذشت ۷ سال از فتنه در صدد تطهیر سران فتنه هستند / خواص در معرض چالش بزرگی به نام انحراف از مکتب امام

رئیس جبهه ایستادگی گیلان با تاکید بر اینکه برخی خواص در معرض انحراف از مکتب امام هستند گفت: عده ای در صدد تطهیر فتنه گران اند.

عده ای با گذشت ۷ سال از فتنه در صدد تطهیر سران فتنه هستند / خواص در معرض چالش بزرگی به نام انحراف از مکتب امام

رمضان یوسفی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه برخی از روشنفکران تا قبل از حادثه ۹دی ۸۸ نهضت عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام را زیر سئوال می بردند، اظهار داشت: برخی از روشنفکران در این روز عظیم در مسیر گمراهی و ضلالت قدم گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه طرفداران فتنه، مکتب ناب عاشورا را متحجر و واپسگرا تلقی می کردند و بظاهر با ژست روشنفکری قیام امام حسین علیه السلام را زیر سئوال می بردند، افزود: در روز ۹ دی سال ۸۸ بعنوان خواص مورد تلقی واقع شدند به طوری که عوام نیز از شناخت آنان عاجز نماندند و در مقابلشان قیام کردند و در مسیر واقعی انقلاب و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را در صحنه شدند.

رئیس جبهه ایستادگی گیلان قیام مردمی ۹دی را در امتداد نهضت عاشورا معرفی کرد و گفت: بصیرت مردم در ۹دی سال ۸۸ یادآور لزوم پیروی از دستاورد بزرگ نهضت عاشورا است که در این بین نباید نقش رهبری جامعه اسلامی را نادیده گرفت.

دبیر اجرایی جمعیت آبادگران جوان گیلان با اذعان به اینکه ملت ایران گوش و دل به ولی فقیه خود سپرده اند، اظهار کرد: مردم ایران ثابت کرده اند در هر زمان حساس که ولی فقیه زمان اعلام کند پای دستاوردهای نظام اسلامی ایستادگی و از عزت و استقلال و اصول و مبانی نظام و آرمان های انقلاب دفاع خواهد کرد.

یوسفی با بیان اینکه قیام مردمی ۹ دی ۸۸ در مبارزه با عده ای آشوبگر و خواص بی بصیرت در تاریخ ایران ماندگار خواهند ماند، افزود: هرچه مجموع دلایل باعث پدید آوران حماسه ۹دی و موجب تحیر استکبار از اینکه مردم ولایی ایران پای دستاوردهای امام راحل و شهدای انقلاب و رهبری ایستاده اند شد در نقطه مقابل مزدوران داخلی از عملکرد خود پشیمان نشدند و عده ای با گذشت ۷ سال از آن اتفاق در صدد تطهیر فتنه گران هستند اینها باید بدانند مردم در صیانت از این دستاورد بزرگ سخت تر و مقاوم تر خواهند بود.

رئیس جبهه ایستادگی گیلان با اعلام اینکه جوانان طلایه دار مقاومت ملی هستند، گفت: استکبار جهانی بداند تنش برای جوانان این مرز و بوم رد شده است و طلایه دار مقابله با انحراف از مسیر انقلاب جوانان عظیم خواهند بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه