عضو شورای اسلامی شهر رشت:

حجم بدهی شهرداری رشت افزایش یافته است

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه جلسه غیر علنی با حضور شهردار رشت پیرامون مطالبات و بدهی‌های شهردای رشت برگزار شود، گفت: حجم بدهی شهرداری رشت افزایش یافته است.

حجم بدهی شهرداری رشت افزایش یافته است

به گزارش ۸دی، سید امیرحسین علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه حجم بدهی‌های شهرداری بالا است، اظهار کرد: باید این موضوع قبل از فرا رسیدن آخر سال رسیدگی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به آخر سال نزدیک می‌شویم حجم پرداختی‌های شهرداری در این روزها افزایش می‌یابد و باید به این موضوع هر چه سریع‌تر بپردازیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت برگزاری جلسه غیر علنی پیرامون مطالبات و بدهی‌های شهرداری این شهر را مهم دانست و گفت: این جلسه با حضور شهردار رشت برگزار شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به اینکه قرار بود شهردار رشت برای پاسخگویی به طرح سؤال اعضای شورا به صحن بیاید، تصریح کرد: با توجه به اینکه جلسه شورا از اکثریت خارج شد نتوانستیم طرح سؤال را بررسی کنیم‌.

فرهاد شوقی با بیان اینکه موضوع طرح سؤال را دوباره مطرح کردیم، افزود: انتظار می‌رود شهردار رشت هفته آینده در صحن برای پاسخگویی حضور پیدا کند.

وی به برنامه‌های هفته رشت اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته رشت در چارچوب نظام و همطراز با برنامه‌های فرهنگی انقلاب برگزار شود و سال گذشته اتفاق‌هایی به همین مناسبت افتاد که ناخوشایند بود و امیدواریم شاهد آن نباشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دلیل نامگذاری میادین و معابر به نام شهدا خاطرنشان کرد: این نامگذاری برای زنده نگه داشتن نام شهداست و شهدا الگوی زندگی ما هستند و نباید فراموش کنیم که چه کسانی زحمت کشیدند تا امروز این امنیت را در رشت داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه