طی بیانیه ای صورت گرفت؛

استعفای مداح فومنی از عضویت در هیات مدیره کانون مداحان

میلاد پیرباوفا مداح فومنی طی بیانیه ای از عضویت در هیئت مدیره کانون مداحان فومن استعفا داد.

استعفای مداح فومنی از عضویت در هیات مدیره کانون مداحان

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز؛ میلاد پیرباوفا مداح فومنی طی بیانیه ای از عضویت در هیئت مدیره کانون مداحان فومن استعفا داد.متن این بیانیه به شرح ذیل است:


بسمه تعالی
عزیزان من! مردم از صدای شما خوششان می‌آید، از شعر شما لذت میبرند، از اجرای شما – چه در مدحتان، چه در مصیبتتان – دلهایشان تکان میخورد و اشک میریزند؛ اما به خود شما هم نگاه میکنند. اگر شما از لحاظ اخلاق، از لحاظ تدین، از لحاظ عفت، نمود تحسین‌آوری داشتید، همه‌ی آنچه را که عرض کردیم، به صورت مضاعف در مردم اثر خواهد کرد.اما اگر خدای نکرده بعکس شد؛ مردم نشانه‌ی تزلزل اخلاقی، نشانه‌ی عقب‌ماندگی از لحاظ اخلاق و رفتار و خدای نکرده عفت و این چیزها مشاهده کنند، اثر این هنرها و زیبائی‌هائی که در کار شما هست، از بین خواهد رفت؛ این را مراقب باشید. مقام معظم رهبری ۱۱ /۲ /۱۳۹۲

هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن سلامی نو باشد.
با احترام به استحضار میرساند از زمان انتخاب اینجانب به عنوان شورای کانون مداحان، به دلیل پاره ای از بی اخلاقی ها ، عدم صداقت و عدم همدلی شورای کانون ،شهرت طلبی ها و برگزار نشدن حتی یک جلسه در طول سال وعدم مدیریت و انتخاب صحیح و… علیرغم میل باطنی و علاقه مندی خدمت به مداحان عزیز شهرستان فومن که با آرای خود افتخار خدمتگزاری در شورای کانون مداحان را به اینجانب دادند اکنون برای آنکه مشکلی در جریان جلسات برگزار نشده ی شورای کانون مداحان پیش نیاید و علاوه برآن امکان خدمتگزاری برای مداح عزیز از منتخبان علی البدل فراهم شود بدینوسیله استعفای خود را از عضویت در شورای کانون مداحان اعلام میکنم و برای مداحان عزیز و شورای کانون مداحان که قریب به ۶سال افتخار همنشینی و همکاری با این بزرگواران را داشتم ارزوی توفیق دارم.

لازم به ذکر است که از اوایل سال۹۵ و بدلیل عدم حمایت سازمان تبلیغات از مداحان،توسط خود مداحان، هیاتی تشکیل داده شد که حقیر با توافق و رای هیات امنا بعنوان مسئول آن هیات و به نمایندگی از مداحان عزیز اقدامات مهمی را با همکاری آن عزیزان انجام دادیم ازجمله همنشینی و رفع اشکال هرهفته در کانون قرآن کوثر ،حضور نماینده محترم حجت الاسلام افتخاری و شنیدن مشکلات جامعه مداحان ،تخصیص ۴۰۰متر زمین به هیات مداحان جهت احداث خانه مداحان توسط نماینده محترم ،اخذ مجوز استخر رایگان،سالن ورزشی ،تخفیف از فروشگاهها و خدمات درمانی،تله کابین رایگان توسط حاج نورالدین نعمتی عضو محترم شورای شهر فومن ،تشکیل تیم فوتبال و مسابقه با تیم مداحان شهرهای همجوار با یاد مداحان درگذشته ،بزرگداشت مرحوم موذن زاده در مسجد ولی عصر(عج) بالامحله ،پیام های تسلیت و بیانیه در مسائل سیاسی و فتنه و…..اما بعضی از دوستان امیال شخصی خودشان را بر خواسته های مداحان ترجیح می دادند و چون خودشان در هیات مداحان مسئولیتی نداشتند هر لحظه سنگ اندازی میکردند و همه این اقدامات در مجموعه هیات مداحان بود با کمک مداحان عزیز، نه اداره ای دیگر!

به هرحال ما آمده‌ایم که با اباعبدالله محشور شویم نه اینکه مشهور شویم اما بعضی از دوستان امده اند تا بواسطه امام حسین ع مشهور بشوند حال با استعفای اینجانب راحت به مراد دل خود برسند ! قابل ذکر است اینجانب چندین بار استعفا تقدیم نمودم اما موافقت نشد تا اینکه اینبار مورد موافقت قرار گرفت.
اکنون که مثل گذشته در سنگر نماز عبادی سیاسی جمعه و امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمین صفوی خادم و خدمتگزار هستم ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی کلیه مداحان قدیم و جدید عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .

بدین وسیله کمال احترام و قدردانی خود را از بذل محبتها و الطاف خالصانه تمامی مسئولینی که در دوران عضویت در کانون و هیات مداحان همکاری نموده اند، خصوصا امام جمعه محترم و دانشمند حضرت حجت الاسلام والمسلمسن سید محمد حسن صفوی ،نماینده محترم حجت الاسلام افتخاری ، ؛فرماندهی محترم سپاه پاسداران فومن ،اداره اوقاف و امور خیریه فومن،کمیته امداد امام خمینی (ره)فومن ، حاج بهروز جلایی خاضعانه سپاسگزار هستم و اذغان دارم که زبان قدردانی و شکرگذاری تمام و کمال در برابر محبتها و عنایات اعزه، قاصر است

دوران عضویت اینجانب در شورای کانون مداحان در دو دوره متوالی حلقه ای با ارزش در تکمیل فعالیت های فرهنگی اینجانب بود و همواره خود را مفتخر به کسب رای از مداحان گرامی میدانم.
امیدوارم با بذل کرم شما و حقوقی که به هر دلیل بر گردن حقیر دارید، عفو بفرمایید و خطاهای مرا ببخشید و از وعده تخلف ناپذیر عفو ربوبی برخوردار گردید که فرمود «ولیعفوا ولیصفحوا، الا تحبون ان یغفر الله لکم» دعای خیر شما را طلب می‌نمایم که بدون عنایت و توجه حق جل و علی هیچ توفیق نخواهم یافت همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم.
باتشکر
میلادپیرباوفا
۳۰/۹/۹۵

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هابیل
واقعا متاسفم برا جامعه مداحی با همچین فردی، برا امت حزب الله شهر فومن، که اینجور شخصیت رو بولد کردن، چه لزومی داره شما با یه عده حزب اللهی هم ریش خودت دعوات شده بیای تو رسانه هوجی گری کنی؟ از امام حسین ع خجالت نکشیدی؟
هادی در پاسخ به هابیل
واقعا اصلا نیازی به بیانیه نبود ... چه ربطی به بیانیه داره این موضوع یعنی یه عضو یک هیت امنا جایی انصراف بده باید بیانیه بده اونم هیت امنای یک هیت در یک شهر ؟؟؟؟خنده داره بخدا
در حاشیه