کوچکی نژاد:

در توزیع قیر رایگان در استان و کشور هرج و مرج وجود دارد

نماینده مجلس گفت: در توزیع قیر رایگان نوعی هرج و مرج وجود داشت به نوعی که برخی شهرستانها قیر بیشتری گرفتند و برخی هیچ نگرفتند.

در توزیع قیر رایگان در استان و کشور هرج و مرج وجود دارد

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد شامگاه پنجشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران بودجه سال ۹۵ را غیر واقعی خواند و اظهار داشت: بالای ۴۰ هزار میلیارد تومان از بودجه کشور وابسته به نفت است و مشکلات مربوط به تحقق درآمد نفتی را دارد.

وی با بیان اینکه طرح رتبه بندی فرهنگیان توسط دولت اجرایی نشد افزود: هر چند حقوق فرهنگیان در سال ۹۵ افزایش پیدا کرد اما این افزایش ارتباطی با طرح رتبه بندی فرهنگیان نداشت.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه تاکنون خسارات برف اخیر پرداخت نشده است گفت: هنوز عدد دقیقی از میزان خسارات وارد شده به بخش کشاورزی و … به مجمع نمایندگان اعلام نشده است اما مجمع به جد پیگیر دریافت خسارات برای مردم است و در تلاش هستیم از طریق مواد ۱۰ و ۱۲ که مربوط به حوادث می باشد این خسارتها پرداخت شود.

کوچکی نژاد با اشاره به کاهش شدید بودجه عمرانی کشور اظهار کرد: شوراها و دهیاری های روستاها در مدیریت راههای روستایی کار بزرگی کرده اند.

وی ادامه داد: در کشور حدود ۲ میلیون تن قیر رایگان مقرر شده بود در سال عمرانی ۹۴ به استان ها اختصاص پیدا کند اما این مقدار به دلیل عدم پرداخت پول این مقدار قیر از سوی دولت به وزارت نفت تحقق پیدا نکرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیر توزیع شده بصورت ناعادلانه بین استان ها و شهرستان ها توزیع شد گفت: سهم استان گیلان از میزان ۲ میلیون تن قیر باید حدود ۵۰ هزار تن می شد.

کوچکی نژاد افزود: در توزیع قیر رایگان در سطح کشور و استانی نوعی هرج و مرج وجود داشت به نوعی که برخی شهرستانها که بیشتر پیگیری کردند قیر بیشتری گرفتند و برخی دیگر هیچ قیری دریافت نکردند و من به خاطر این نوع مدیریت توزیع از وزارت راه گلایه دارم.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان با شرکتی در بحث مدیریت پسماند قرارداد بسته شده است اما از سوی مدیران استانی در استانداری و دیگر مدیران امکانات در اختیار این شرکت قرار داده نمی شود گفت: متأسفانه در سروان آبهای زیر زمینی تهدید می شود  و در این زمینه تخلفاتی از سوی مدیران صورت گرفته است و من این تخلفات را به سازمان بازرسی اعلام کرده ام.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حاجی
جناب آقای کوچک نژاد لطفا" موارد را به آقای کیوان محمدی بگوئید چطور آقای دلخوش با ... آنقدر قیر از دولت تدبیر و امید میگیرد و دیگر شهرستانها محروم میشوند ،، اما آقای کیوان محمدی می فرمایند در خصوص پسماند برای استانهای شمالی پیشنهادهای داده ایم پس آقای محمدی با این شرکتی که شما میفرمائید همکاری کنند قضیه حل میشود إإإإإ ولی مثل اینکه آقای کیوان محمدی فقط دارد جذب نیرو میکند برای دولت ، از این مسائل خبری ندارد
در حاشیه