فرماندار صومعه سرا:

دخالت مدیران کل در امور شهرستان کج سلیقگی است/ مدیر کلی که جایگاه خود را تشخیص ندهد ارزش ندارد

فرماندار صومعه سرا گفت: مدیری که نمیتواند جایگاه خود را در سطح استان تشخیص دهد لزومی نیست که سنگ مدیریتی او را به سینه زد.

دخالت مدیران کل در امور شهرستان کج سلیقگی است/ مدیر کلی که جایگاه خود را تشخیص ندهد ارزش ندارد

به گزارش ۸دی، حسین اسمعیل‌پور، در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: برای برنامه‌های فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید اعتباراتی تخصیص داده شود تا در ایام مختلف و مناسبتها ونیز گرامیداشت شهدا و … بتوانیم به نحو احسن حق مطلب را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه برنامه‌های فرهنگی خوبی را به وسیله بسیجیان برگزار می‌کند و این بسیجیان هستند که بدون هیچ چشمداشتی در شرایط سخت و بحرانی همیشه به داد مردم و مسئولین رسیده اند، افزود: شایسته بسیج نیست تا در و دیوار پایگاه هایش فرسوده باشد و  بخشداران بایست در زمینه تعمیرات و بازسازی پایگاه‌های بسیج از دهیاران کمک بگیرند و ساختمان‌ها را نوسازی کنند .

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه قرار بر این شد ادارات و مراکزی که مناسب سازی را انجام نداده اند از اعتبارشان کسر شود و به مراکزی مانند بهزیستی و … افزوده شود، ادامه داد: این پیشنهاد به استحضار استاندار محترم نیز رسیده و قرار شد در سطح استان نیز چنین کاری صورت پذیرد.

وی افزود: در این راستا ۵۵۹ میلیون تومان اعتبار به حوزه علمیه صومعه‌سرا تخصیص داده شده است.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه ورود مدیران کل استان در امورات شهرستان بدون هماهنگی با فرمانداری یک نمونه کج سلیقگی اداری است، تصریح کرد: مدیری که نمیتواند جایگاه خود را در سطح استان تشخیص دهد لزومی نیست که سنگ مدیریتی او را به سینه زد و این یکی از عوامل تغییرات در کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی پدافند غیرعامل در استان گیلان طی امروز و فردا گفت: مدیران می توانند با حضور در این همایش و شرکت در کنفرانسهای علمی و پژوهشی آن بر اطلاعات ودانش خود بیافزایند.

در ادامه کیوان نظری، دبیر کمیته برنامه‌ریزی صومعه‌سرا با بیان اینکه هدف این کمیته این است که بهترین برنامه‌ها را برای توسعه شهرستان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور به گونه‌ای جا افتاده که کمیته‌های برنامه‌ریزی فقط در حد تخصیص اعتبارات است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در درجه اول به قانون احترام بگذارند ، اظهار داشت: برخی از مسئولان درخواست‌هایی دارند که در چهارچوب قانون نیست و باید در مسیر خود قرار گیرد.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی صومعه‌سرا با بیان اینکه تغییر فصل‌های کمیته‌برنامه‌ریزی امکان‌پذیر نیست، افزود: کانون‌های پرورش فکری در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند، تعمیرات این کانون‌ها چون بسیار کم است به همین دلیل به آموزش و پرورش سپرده شده است.

نظری با اشاره به اینکه پروژه اساسی و بزرگ اگر در توان آموزش و پرورش نباشد که انجام دهد به نوسازی مدارس سپرده می‌شود، گفت: یکی از دغدغه‌های استان دسترتسی آسان جانبازان و معلولان به عابربانک‌ها است.

در پایان جلسه نورالله صفرپور به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا، توسط فرماندار معرفی شد.

انتهای پیام/

w,lui svh

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه