نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

طرح های عمرانی آستانه به خواب زمستانی فرو رفته اند / سوء مدیریت در آب، روستائیان شهرستان را ناکام گذاشته است

نماینده آستانه اشرفیه گفت: طرح های عمرانی همه دهیاری و شهرداری ها با مشکل مواجه هستند و همه طرح ها به خواب زمستانی رفته اند.

طرح های عمرانی آستانه به خواب زمستانی فرو رفته اند / سوء مدیریت در آب، روستائیان شهرستان را ناکام گذاشته است

محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از کمبود اعتبارات عمرانی در شهر آستانه خبر داد و اظهار داشت: کمبود اعتبارات بخش عمران و آبادانی شهر های آستانه اشرفیه همچون سایر شهرهای کشور موجب رنجش خاطر شهروندان آستانه ای شده است.

وی با اعلام اینکه طرح های عمرانی در روستاها و شهرها کاملا متوقف شده است، افزود: در رابطه با طرح های عمرانی همه دهیاری ها و شهرداری ها با مشکل مواجه هستند و تقریبا همه طرح های آنها نیز به خواب زمستانی فرو رفته است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی از وضعیت مطلوب حوزه انتخابیه اش نسبت به سایر حوزه ها خبر داد و گفت: آستانه در بهترین وضعیت خود است و علی رغم شرایط اقتصادی طرح های بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در بهترین وضعیت قرار دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بخش آب روستایی گله کرد و گفت: علی رغم همه ی مساعدت ها، مشکلات حوزه آب روستایی این شهرستان را مختل کرده است.

قربانی به قول و وعده های آب روستایی اشاره کرد و گفت: قرار بود در ایام هفته دولت آب روستایی ما که اولین بار قرار بود به صورت مدرن مورد بهره برداری قرار گیرد به دلیل ضعف مدیریتی که در استان داریم نتوانست به وعده خودش عمل کند و روستائیان همچنان از نعمت آب روستایی بی بهره مانده اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احمد
باسلام وخسته نباشیدخدمت شماعزیزان ،خواهشمندیم درموردتعریص جاده استانه به رودبنه وانبارسرمسیولین فکری بکنند،دیگه خسته شدیم بخدااین جاده خطرناک است وماهانه تعدادزیادی ازهمشهریانمان دراین جاده براثرتصاده کشته میشوند،باتشکرازهمه شما عزیزان
در حاشیه