فرماندار آستانه‌اشرفیه: روح تعاون باعث پیشرفت شهرستان در زمینه‌های مختلف می‌شود

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه روح تعاون باعث پیشرفت در شهرستان در زمینه‌های مختلف می‌شود گفت: بنیاد از اعتماد به نیروهای مستعد شهرستان آستانه‌اشرفیه پشیمان نمی‌شود

فرماندار آستانه‌اشرفیه: روح تعاون باعث پیشرفت شهرستان در زمینه‌های مختلف می‌شود

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ رحیم حیدری گلرودباری امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه در بخش آموزش‌وپرورش و همکاری با بنیاد نخبگان گام نخست به‌خوبی برداشته شد اظهار داشت: همه ما در سبد هزینه زندگی‌مان برنامه‌ریزی‌های مالی مختلفی را برای درخشش و تربیت فرزندانمان در نظر می‌گیریم که مقوله آموزش نیز مستثنا نیست.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین و تشویق آنان برای فعالیت در زمینه‌های علمی گفت: روح تعاون باعث پیشرفت در شهرستان در زمینه‌های مختلف می‌شود.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به صحبت‌های رئیس بنیاد نخبگان گیلان درباره جشنواره بادام‌زمینی گفت: بنیاد نخبگان قطعاً از اعتماد به شهرستان آستانه‌اشرفیه و بهره بردن از ظرفیت شهرستان آستانه‌اشرفیه و نیروهای مستعد آن پشیمان نخواهد شد و حتی زمینه کسب موفقیت برای بنیاد فراهم می‌شود.

در نشست امروز هر یک از نمایندگان مدیران مقاطع مختلف تحصیلی، اولیای دانش آموزان، شهرداری و رئیس آموزش‌وپرورش در مورد مشکلات موجود حوزه آموزش‌وپرورش صحبت‌هایی مطرح کردند.

_mg_0272 _mg_0258 _mg_0269

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه