در لیگ برتر فوتسال گیلان؛

تساوی تیم های فوتسال دخانیات رشت و مهرآستان آستانه اشرفیه

در ادامه رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان ، دیدار تیم های دخانیات رشت و مهرآستان آستانه اشرفیه مساوی شد .

تساوی تیم های فوتسال دخانیات رشت و مهرآستان آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی، در این مسابقه که دوشنبه شب برگزار شد، دو تیم فوتسال دخانیات رشت و مهرآستان آستانه اشرفیه در نهایت به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.
در جریان این دیدار که از هفته ششم این مسابقات و در رشت برگزار شد، دو تیم فوتسال دخانیات رشت و مهر آستان آستانه اشرفیه یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه مساوی رضایت دادند.

تیم فوتیال دخانیات رشت که در دیدار قبلی خود مغلوب حریفش شده بود سعی داشت تا در این دیدار خانگی به برتری برسد تا علاوه بر جبران شکست بازی قبلی، بتواند در جدول رده بندی نیز صعود کند اما در نهایت موفق به این امر نشد و برابر حریف خود به نتیجه مساوی دست یافت.

در دیگر دیدار برگزار شده از هفته ششم این رقابت ها نیز ، تیم های فوتسال شاهد اسالم و ستارگان صومعه سرا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ستارگان صومعه سرا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ حریفش را شکست دهد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتسال عقاب لنگرود در صدر جدول قرار دارد ، تیم های ستارگان صومعه سرا و مولدینگ فومن نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جدول قرار دارند.
در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان ، تیم های فوتسال کیامیدان لاهیجان ، عقاب لنگرود، مولدینگ فومن ، دخانیات رشت ، ستارگان صومعه سرا ، مهرآستان آستانه اشرفیه ، قوی سپید بندرانزلی ، شاهد اسالم تالش ، ایثارگران کوثر رودبار و اندیشه لوشان حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه