فرمانده سپاه قدس گیلان در مسجد امام رضا:

بسیج می تواند با نظمی سازمان یافته بر همه مشکلات کشور فائق شود + تصاویر

فرمانده ی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام مشکلات کشور را می توان با تفکر بسیجی حل کرد گفت: بسیج می تواند در معضلات با نظمی سازمان یافته بر مشکلات فائق شود.

بسیج می تواند با نظمی سازمان یافته بر همه مشکلات کشور فائق شود + تصاویر

به گزارش ۸دی، همایش «تبیین رسالت بسیج در عصر حاضر» با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت ثامن الائمه و فاطمه الاخری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و نمازگزاران مسجد امام رضا (ع)گلسار رشت برگزار شد.

در این همایش که به نام بزرگداشت بسیج مستضعفین برگزار شد، فرمانده سپاه قدس گیلان به تبیین نقش بسیج در نظام پرداخت و اظهار داشت: جز بسیج کسی نمی تواند از نظام مراقبت کند.

سردار محمد عبدالله پور شاخصه های یک بسیجی را با سه خصلت معرفی کرد و در تبیین آن گفت: اولین شاخصه ی یک بسیجی روحیه ی داوطلبانه ی آن است  و دومین آن کار انجام برای رضای خداست.

وی خاطرنشان کرد: این دو ویژگی برای همه ی آنانی که در مناسک خدامحورانه، مانند حضور پرشور در اربعین حسینی(ع) و یا حضور در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه و … حاضرند متداول است، اما آنچه که بسبجیان ما را با بقیه افراد متمایز کرده ویژگی سازمانی آنهاست، لذا زمانی که بسیج سازماندهی شد قدرتمند خواهد بود.

عبدالله پور با اشاره به نقش آمریکا در ایجاد نا امنی در سوریه افزود: آنان مردم سوریه را علیه بشار اسد شوراندند و بشار نیز به دلیل عدم تجربه با معترضین برخورد سختی انجام داد که موجب نا امنی هایی در سوریه شد.

مقام عالی رتبه سپاه در گیلان با اشاره به اینکه ایجاد نا امنی در سوریه و کشورهای منطقه از نقشه های شوم آمریکا بود افزود: تنها کسی که نقشه ی آمریکاییها را دریافت کرد مقام معظم رهبری بودند.

فرمانده ی سپاه قدس گیلان ادامه داد: از آنجا که قصد آنها از حمایت از داعش و نا امنی در منطقه، ورود به مرزهای  ایران بود مقام معظم رهبری بعد از شنیدن گزارش مناطق سوریه به سردار سلیمانی تاکید کردند، که در سوریه حضور و مقاومت کنید که بشار اسد پیروز است.

عبدالله پور ضمن اشاره به سرایت تفکر حضور بسیج در سوریه تصریح کرد: بعداز حضور مستشاری ایران در سوریه، مستشاران ایرانی خواستار آموزش بسیج مردمی در سوریه شدند که این مهم بعد از سقوط بخشی از کاخ اسد محقق گشت.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج یکی از الهاماتی است که به امام (ره) مزین است افزود: امروز ۸۰ درصد از خاک سوریه توسط بسیجیان آن کشور آزاد شده است که این از اهمیت نقش بسیجیان حکایت دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن بیان اهمیت سازمانی بسیج، به اقدام سازمان دامپزشکی کشور با همکاری سپاه اشاره کرد و ادامه داد: با نگاه سازمانی و تفکر بسیجی، ظرف ۳ روز و با مشارکت ۱۲ هزار و پانصد نفر، فاز اول مبارزه با بیماری نیوکاسل طیور به اتمام رسید و یا در عرض ۶۱ روز احداث هزار مسکن محرومین با نگاه سازمانی و تفکر بسیجی اجرایی شد.

عبدالله پور خاطر نشان کرد: امروز رسالت بسیج، اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری است که به مسئله جهاد کبیر بسیار تاکید می کنند.

فرمانده ی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام مشکلات محله ها و مشکلات کشور را بسیج می تواند با نگاه و تفکر بسیجی حل کند خاطر نشان کرد: بسیج چون دارای نگاه سازمانی و تفکری بسیجی است در معضلات پیش رو، با نظمی سازمان یافته به حل مشکلات فائق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه