نماینده مردم بندرانزلی در گفتگو با 8دی:

دولت به‌جای مذاکره روی اقتصادمقاومتی تمرکز کند / موضع رهبری در خصوص نقض برجام به موقع و بجا بود

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: دولت بجای متمرکز شدن در برجام باید روی الگوهای اقتصاد مقاومتی تمرکز کند.

دولت به‌جای مذاکره روی اقتصادمقاومتی تمرکز کند / موضع رهبری در خصوص نقض برجام به موقع و بجا بود

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، خط و مشی همه را اطاعت محض از مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ادامه روند مذاکرات و اینکه اگر قرار است تحریم ها تا ۱۰ سال دیگر هم ادامه پیدا کند ما هم برجام را نقض می کنیم بجا و به موقع بوده است.

وی تمدید تحریم را نقض محض برجام دانست و گفت: شورای امنیت ملی نیز بر این مهم تاکید داشت و تمدید تحریم خود به خود برجام را نقض می کند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ایران یقینا پاسخ درخور در مقابل این اقدام آنها خواهد داد، گفت: تا الان ترامپ هم باید به این نتیجه رسیده باشد که نقض برجام و فرمایش رهبری یعنی مقاومت ایران را به دنبال دارد.

خسته بند با تاکید بر اینکه پس از فرمایش مقام عظمای ولایت آحاد ملت وحدت رویه را در پیش کمی گیرند، اظهار کرد: ایران تمام مفاد برجام را رعایت و اجرا کرده در حالی که آمریکا فقط برجام را در حد کاغذ و حرف قبول کرده است.

این نماینده مجلس به وحدت مجلس و دولت اشاره کرد و گفت: ملت باید در کنار وحدتی که بین مجلس و دولت دارند حمایت کند و ایران را در ادامه برجام که مقاومت ملی است، سرافراز گردانند.

وی دولت را به متمرکز شدن روی الگوهای اقتصاد مقاومتی به جای تمرکز در برجام  توصیه کرد و گفت: باید با اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از آن کشور را از درون مستحکم برای دسیسه های بیرونی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه