نماینده لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با 8دی خبر داد:

آب از دریا و رانش از کوه لاهیجان را تهدید می کند / پیشروی آب ۳۰ خانوار را آواره کرده است

نماینده لاهیجان از آوارگی بیش از ۳۰ خانوار سوستانی ابراز نگرانی کرد و گفت: خانوارهای از خانه و کاشانه خود دست کشیده اند.

آب از دریا و رانش از کوه لاهیجان را تهدید می کند / پیشروی آب ۳۰ خانوار را آواره کرده است

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از وقوع حوادث غیر مترقبه در حوزه انتخابیه اش خبر داد و اظهار داشت: از طرفی کوه در جنوب لاهیجان ریزش و رانش کرده و از طرفی دیگر آب از شمال لاهیجان به بالا آمده است.

وی با بیان اینکه آب دریا در ساحل روستای حسن بکنده لاهیجان بالا آمده، افزود: کوه در روستای سوستان ریزش کرده که موجب نگرانی هایی شده است.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به پیگیری های مسوولین در این راستا اشاره کرد و گفت: راه دسترسی به روستای سوستان باز شده اما هنوز مشکلات مردم مرتفع نشده است.

نیکفر از آوارگی بیش از ۳۰ خانوار سوستانی ابراز نگرانی کرد و افزود: خانوارهای سوستانی به لحاظ خطراتی که آنها را تهدید می کرد از خانه و کاشانه خود دست کشیده اند.

وی از درخواست بیشتر مردم آن منطقه برای دریافت کمک خبر داد و تصریح کرد: نیاز است که زمین و وام به آوارگان سوستانی ارائه شود تا ساماندهی آنها هرچه سریعتر صورت گیرد.

نماینده لاهیجان و سیاهکل به سفر معاون حوادث غیرمترقبه وزیر کشور به این منطقه نیز اشاره داشت و گفت: نجار از پیشروی آب در حسن بکنده بازدید کرده است و ما انتظار کمک فوری به مردم آن منطقه را داریم.

نیکفر با اعلام اینکه مردم نباید بیش از این دچار مشکل و خسارت های مالی شوند، ادامه داد: پیش روی آب اکنون زمین های ساحل را از بین برده و اکنون به خانه های مردم رسیده است.

این نماینده مجلس به اقدام عملی مسوولین برای ارائه خدمات سریع به مردم تاکید کرد و گفت: نباید بحران مردم دو منطقه لاهیجان بیشتر شود و باید تا ضررها بیش از این نشده اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه