کوچکی نژاد در واکنش به اظهارات ترامپ:

اروپائیان گوسفندوار دنبال آمریکا هستند / هر قدم عقب نشینی در برجام خسران جبران ناپذیری برای کشور است

نماینده مردم رشت گفت: اروپائیان گوسفندوار از آمریکا اطاعت می کنند و هر قدم عقب نشینی در برجام خسران جبران ناپذیری برای کشور است.

اروپائیان گوسفندوار دنبال آمریکا هستند / هر قدم عقب نشینی در برجام خسران جبران ناپذیری برای کشور است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به اظهارات دولاند ترامپ مبنی بر اینکه بخشی از توافقنامه برجام باید تغییر کند، اظهار داشت: همین که ما همه تعهدات پذیرفته شده را انجام و آمریکا از کمترین تعهدات خود نیز سرباز می زند، جمهوری اسلامی باید در مقابل زیاده خواهی ها بایستد.

وی با اعلام اینکه طرفین برجام باید به موارد مندرج در برجام پایبند باشند، افزود: هر قدم عقب نشینی از سوی ایران خسران های جبران ناپذیری برای کشور در بر دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اروپائیان گوسفندوار دنبال آمریکا هستند، گفت: با توجه به تجربه و مراوداتی که تاکنون با اروپا و آمریکا داشته ایم، اتحادیه اروپا نگاهش به رضایت آمریکایی ها می باشد.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه آمریکا حرف اول و آخر اتحادیه اروپا را می زند، اظهار کرد: کشور های اتریش و آلمان و غیره حرفی برای گفتن در جهان ندارند و تصمیم گیرنده نهایی آمریکا است.

این نماینده مجلس با تاکید به اینکه مواضع ترامپ در ادامه مواضع سایر رئیس جمهورهای آمریکا است، گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا در اجرای سیاست های کلی حکومتش دنبال رو روئسای سابق این کشور است.

انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
بعد از خراش مکرر به روح برجام، با تحریم هایی که امریکا در حال وضع کردن است جسم و جان برجام نیز از هم پاشید. برجامیان ناکامی که با هدف بردن ایران به آغوش امریکا برجام را نوشته بودند و با وعده رفع تحریم مردم فریب داده بودند رخت عزا بپوشند.
در حاشیه