نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر در گفتگو با 8دی:

کمیسیون اصل نود مسئول پیگیری حقوق‌های نجومی است / مجلس در مقابله با فیش‌های نجومی قاطعانه عمل خواهد کرد

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس از قاطعیت مجلس در بررسی فیش‌های نجومی خبر داد و گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجری و مسوول پیگیری فیش های نجومی است.

کمیسیون اصل نود مسئول پیگیری حقوق‌های نجومی است / مجلس در مقابله با فیش‌های نجومی قاطعانه عمل خواهد کرد

محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از ادامه پیگیری های مجلس در خصوص حقوق‌های نجومی خبر داد و اظهار داشت: در راستای رسیدگی به موضوع فیش‌های نجومی مجلس دو طرح را پیگیری می‌کرد که یکی از آنها پیگیری های کمیسیون اصل نود در این راستا است.

وی با بیان اینکه ماهیت و هدف هر دو طرح در خصوص این پیگیری ها یکسان بود، افزود: با پیشنهاد هیئت رئیسه مجلس قرار شد کمیسیون اصل ۹۰ ادامه پیگیری‌های حقوق‌های نجومی را دنبال کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این طرح به صورت فوریت در صحن مجلس قرائت شد، گفت: این طرح به دلیل اینکه کم رنگ شده بود همراه با موافقان و مخالفانس بود و کلیاتش رای نیاورد.

قربانی با اعلام اینکه امروز طرح حقوق‌های نجومی را در قالب یک طرح کامل و جامع تقدیم مجلس کرده ایم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با قاطعیت و شفافیت بهتر در آینده نزدیک در صحن مجلس به تصویب برسد.

نماینده‌ی آستانه اشرفیه در مجلس از قاطعیت در برخورد با نجومی بگیران نیز اشاره و تصریح کرد: باید پیگیری ها ادامه پیدا کند تا در آینده آسیب های اجتماعی گریبان گیر نظام و ملت نشود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع حقوق های نجومی از یاد نرفته است، افزود: به زودی پیگیری های مجلس تمام می‌شود و گذشت زمان ماهیت برخورد با فیش های نجومی را تغییر نخواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه