رئیس اداره کتابخانه عمومی لنگرود خبر داد:

اجرای بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی در هفته کتاب/سه هزار نفر عضو فعال در کتابخانه‌های عمومی لنگرود

رئیس اداره کتابخانه عمومی لنگرود گفت: در حال حاضر ۴۸ هزار و ۸۹۴ نسخه کتاب در کتابخانه‌های شهرستان موجود است که اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی لنگرود دو هزار و ۸۵۴ نفر می باشد.

اجرای بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی در هفته کتاب/سه هزار نفر عضو فعال در کتابخانه‌های عمومی لنگرود

فاطمه اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به هفته بزرگداشت کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار اظهار کرد: همان‌طور که ورزش موجب سلامت جسم می‌شود کتاب نیز به‌عنوان یار مهربان موجب سلامت روح انسان‌ها و ارتقای اطلاعات عمومی مردم است.

 

وی گفت: هفته کتاب فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه و ترغیب خانواده‌ها برای مطالعه مفید است.

 

رئیس اداره کتابخانه عمومی لنگرود با اشاره چهار کتابخانه علامه طباطبایی شلمان، امام علی (ع) اطاقور، حضرت زهرا (س) کومله و کتابخانه مرکزی شمس گیلانی در شهرستان، افزود: در حال حاضر ۴۸ هزار و ۸۹۴ نسخه کتاب در کتابخانه‌های شهرستان موجود است که اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی لنگرود دو هزار و ۸۵۴ نفر می باشد.

 

اسماعیل‌پور از اجرای بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی جهت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در لنگرود خبر داد و تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، نشست‌های کتاب‌خوان، اهدای کتاب از سوی خیرین به کتابخانه‌ها، تدارک بازارچه خیریه کتاب با همکاری ادارات ارشاد و شهرداری و نواختن زنگ کتاب دریکی از مدارس شهرستان ازجمله برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

 

رئیس اداره کتابخانه عمومی لنگرود بابیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در کتابخانه مرکزی لنگرود و محوطه شهرداری با ۳۰ تا ۳۵ درصد تخفیف در طول هفته کتاب دایر است، اظهار کرد: در طول هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار ثبت‌نام رایگان از مراجعین حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه