فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انهدام باند بزرگ توزیع‌کننده مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در این استان خبر داد.

انهدام باند بزرگ توزیع‌کننده مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر

به گزارش ۸دی، سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس، یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر در این استان منهدم شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به تشریح نتایج اجرای طرح جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر در این استان پرداخت.

سردار رحیمی افزود: اعضای این باند با استفاده از شگردهای جدید در قالب جاسازی مواد مخدر در کمپرسی اقدام به حمل مواد مخدر به عمق کشور می‌کردند.

وی گفت: با تلاش‌ها و هماهنگی‌هایی که صورت گرفت شب گذشته این باند مسلح مواد مخدر طی یک عملیات منهدم شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از این باند بزرگ مواد مخدر کشف شد که اعضای این باند تلاش داشتند مواد را به سایر شهرهای ایران منتقل کنند.

سردار رحیمی ادامه داد: اولویت پلیس در سیستان و بلوچستان مبارزه بی‌امان با مواد مخدر است که در این راستا تاکنون ۷۵ تن مواد مخدر در استان کشف شده که این کشفیات بعد از انقلاب بی‌سابقه بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همزمان با مبارزه با باندهای بین‌المللی و بزرگ مواد مخدر، طرح برخورد با خرده‌فروشان را در دستور کار قرار داده‌ایم که در منازل و واحدها اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند و تاکنون ۶۴ باب منزل مسکونی و واحد صنفی در این راستا پلمپ شده است.

سردار رحیمی بیان کرد: در اجرای طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر تاکنون هزار و ۴۰۰ خرده فروش دستگیر شده اند.

انهدام ۷۵ باند مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۵ باند مواد مخدر در سیستان و بلوچستان منهدم شده اند که ۳ هزار و ۱۶۸ نفر از اعضای این باندها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی گفت: همچنین ۳ کارگاه تولید شیشه در مرکز این استان شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز ۷۶ قبضه سلاح جنگی و ۴ هزار فشنگ جنگی از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه