راه‌یابی دو بازیکن تیم فوتبال رو میز آستانه‌اشرفیه به تیم ملی

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آستانه‌اشرفیه از راه‌یابی دو بازیکن فوتبال رو میز این شهرستان به اردوی تیم ملی فوتبال رو میز کشور خبر داد.

راه‌یابی دو بازیکن تیم فوتبال رو میز آستانه‌اشرفیه به تیم ملی

علیرضا رنجکش کیسمی پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ با اشاره به حضور دو بازیکن فوتبال رو میز آستانه‌اشرفیه در مسابقات کشوری در استان اصفهان اظهار داشت: در این دوره از مسابقات سهیل کریمی و سینا محمددوست به ترتیب مقام‌های دوم و پنجم را در بخش انفرادی و مقام سوم در بخش تیمی پس از تیم‌های شیراز و اصفهان را کسب کردند

وی افزود: سهیل کریمی و سینا محمددوست دو بازیکن عضو باشگاه فرهنگی ورزشی امید آستانه‌اشرفیه هستند که با حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال رو میز جوانان کشور در استان اصفهان، مجوز حضور در اردوی تیم ملی را برای حضور در مسابقات جهانی آلمان کسب کردند.

رنجکش از آرمین حسینعلی خواه از آستانه‌اشرفیه به‌عنوان دیگر عضو تیم فوتبال رو میز استان گیلان یاد کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰ نفر از بازیکنان فوتبال رو میز در باشگاه فرهنگی ورزشی امید آستانه‌اشرفیه و تحت پوشش هیئت انجمن‌های ورزشی این شهرستان فعالیت دارند.

مسابقات فوتبال رو میز جوانان کشور (انتخابی تیم ملی) سیزدهم آبان ماه جاری در استان اصفهان با حضور هفت تیم از استان‌های گیلان، اصفهان، فارس، خوزستان، مرکزی، تهران و کهگیلویه و بویر احمد در اصفهان برگزار شد.

در این مسابقات بیش از ۲۰ بازیکن فوتبال رو میز در دو بخش انفرادی و دونفره (دوبل) با هم به رقابت پرداختند که در پایان،
مسابقات جهانی فوتبال رو میز قرار است در فروردین‌ماه سال آینده به میزبانی کشور آلمان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه