نماینده لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با 8دی:

سیاست غلط در گذشته عامل آشوب امروز در ترکیه است/ امنیت کشور را مرهون خون شهدا هستیم

نماینده مجلس امنیت ایران را مرهون خون شهدا دانست و گفت: سیاست های غلط ترکیه این کشور را بر موج نا امنی سوار کرده است.

سیاست غلط در گذشته عامل آشوب امروز در ترکیه است/ امنیت کشور را مرهون خون شهدا هستیم

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه امنیت از عواملی است که باید قدر آن در موقع داشتن، دانسته شود، اظهار داشت: خوشبختانه کشور اسلامی ایران به پاس زحمات معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر با امنیت ترین کشور در منطقه بلکه دنیا محسوب می شود.
وی با بیان اینکه کشور ترکیه بر روی موج ناامنی در حرکت است، افزود: وقتی کشور ترکیه نا امن می شود ما باید از داشتن امنیت بالا شکر گزار خداوند باشیم.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی آشوب در ترکیه را حاصل سیاست های غلط در گذشته عنوان کرد و گفت: بکار گیری سیاست های غلط در منطقه و دوستیابی و جانبداری ناصحیح عاملی است که روز به روز به نا امنی ترکیه می افزاید.
نیکفر با بیان اینکه ایران گلستانی در میان آتش است، گفت: تمامی کشور های اطراف ایران نا امن هستند و این را مدیون فرزندان ایران اسلامی هستیم.
وی با اشاره به اینکه فرزندان امام خامنه ای امروز در دوردست ها در قالب مدافعان حرم با نا امن کنندگان جهان مبارزه می کنند، اظهار کرد: حیثیت اسلام را فرزندان میهن با اهدای خون خود حفظ کرده اند.
نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر مدافعان حرم نباشند امروز باید در کرمانشاه و همدان از خود دفاع می کردیم، افزود: با حضور در صحنه های سیاسی اجتماعی و با همدلی و همزبانی باید امنیت ایران را مستحکم تر کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه