جانشین بسیج اساتید استان گیلان:

مسئولین در مقابل بدعهدی های آمریکا با قدرت بیشتری بایستند

جانشین بسیج اساتید گفت: مطالبات جدی دانشگاهیان این است که مسئولین در مقابل بدعهدی های آمریکا با قدرت بایستند.

مسئولین در مقابل بدعهدی های آمریکا با قدرت بیشتری بایستند

به گزارش هشت دی ، محمد مهدی نیازمند، جانشین بسیج اساتید استان گیلان، در گفتگو با روشن خبر، در مورد یوم الله ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی گفت: این روز بیانگر ۳ اتفاق مهم در تاریخ کشورمان است که در تمام آنها ردپای زورگویان و علی الخصوص آمریکا را می توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به قانون کاپیتولاسیون و اعتراض امام نسبت به آن، کشتار دانش آموزان در اعتراض به رژیم شاه و ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بعنوان ۳ اتفاق مهم در این روز، افزود: تسخیر لانه جاسوسی و اسناد بدست آمده از آن به خوبی بیانگر نقشه های شوم آمریکا علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

جانشین بسیج اساتید استان گیلان  با اشاره به اینکه دلیل مرگ بر آمریکا گفتن را باید در جنایات آمریکایی ها از کودتای ۱۳۳۲ تا به الان و اخیرا در برجام جست و جو کرد، بیان داشت: بدعهدی های امریکا در برجام نیز همچون گذشته نمایان شد و به راستی به گفته مقام معظم رهبری ،آمریکا مظهر دروغ، فریب و نیرنگ است.

نیازمند با بیان اینکه تاریخ جنایات آمریکا و حتی رفتار کاندیداهای انتخاباتی این کشور، نشان از خوی استکبار ستیزی و گواه بر افول ارزش های انسانی در آنان است، تصریح کرد: آمریکا میخواهد خود را کدخدا معرفی کند، اما باید بدانیم که راه پیروزی و موفقیت از ایستادن روی پای خود می گذرد و تاریخ نشان داده هربار که در مقابل آمریکا نرمش نشان دادیم، گستاخ تر شده اند و بیشتر بر ما فشار آورده اند.
جانشین بسیج اساتید اظهار داشت: مطالبات جدی دانشگاهیان این است که مسئولین در مقابل بدعهدی های آمریکا با قدرت بیشتری بایستند و خواب و خیال نفوذ را از چشم آنان برکنند.
وی تاکید کرد: محیط های دانشگاهی با رشد علمی خود و ایجاد ارتباط درست و کارآمد با صنعت می توانند نقش موثری در پیشرفت کشور ایفا نمایند.

نیازمند در خاتمه با اشاره به صحبت برخی که اخیرا سعی در تبرئه فتنه گران دارند، گفت: آمریکا نقش انکار ناپذیری در فتنه داشته و با توجه به ظلمی که فتنه گران بر کشور وارد کرده اند، آمریکاییان و فتنه گران را باید محکوم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه