رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود:

مبلغین لنگرود به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود گفت: چهار نفر از روحانیون مستقر و خود استقرار این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مبلغین لنگرود به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام محمد امیری در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به برکات و ثمرات بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای تمام اقشار مردم اظهار کرد: مبلغین این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام شدند.

 

وی گفت: هدف اصلی از این سفرهای معنوی ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و آشنایی با رشادت‌ها، دلاور مردی‌ها، سیره شهدا و یادگاران دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود افزود: در همین راستا با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده چهار نفر از روحانیون مستقر و خود استقرار این شهرستان ۳ تا ۶ آبان ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

امیری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: اهمیت این مقوله در سخنان رهبر معظم انقلاب به‌خوبی برای همگان آشکار است و بر همه ما لازم است به کسانی که جان خویش را فدا کردند تا هم‌اکنون در آرامش زندگی کنیم احترام گذاشته و یاد آنان را گرامی بداریم.

 

وی تصریح کرد: مبلغین اعزامی طی سه روز به اقامه نماز جماعت، بیان احکام شرعی و پرسش و پاسخ با جوانان پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه