برگزاری مجمع سالانه مدیران کنترل کیفیت گیلان

مجمع سالیانه انجمن مدیران کنترل کیفیت استان با حضور مدیران کنترل کیفیت تایید صلاحیت شده واحدهای تولیدی در محل آمفی تاتر اداره کل استاندارد استان گیلان برگزار شد.

برگزاری مجمع سالانه مدیران کنترل کیفیت گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، مجمع سالیانه انجمن مدیران کنترل کیفیت استان با حضور مدیران کنترل کیفیت تایید صلاحیت شده واحدهای تولیدی در محل آمفی تاتر اداره کل استاندارد استان گیلان برگزار شد.

در ابتدا رئیس انجمن مدیران کنترل کیفیت استان گیلان با تشکر از پشتیبانی اداره کل استاندارد استان از فعالیتهای انجمن از طریق واگذاری تعدادی از امور مربوط به مسئولین کنترل کیفیت و در اختیار قرار دادن مکانی برای استقرار انجمن ، خلاصه ای از گزارش  فعالیتهای یک ساله انجمن را ارائه کرد.IMG_3905

سپس مدیر کل استاندارد گیلان طی سخنانی استاندارد را خانه انجمن مدیران کنترل کیفیت دانست و از افزایش تعداد اعضا به بیش از ۴۰۰ نفر اظهار رضایت کرد. یوسفی افزود از مدیران کنترل کیفیت میخواهم پس از حضور در چنین جلسات و دوره هایی ، از آنها ارزیابی برای خود داشته باشند تا حضور آنها مثمر ثمر باشد. وی با بیان اینکه سازمان استاندارد به مدیران کنترل کیفیت و عملکرد آنها باور و اعتماد دارد از آنها خواست در تدوین استانداردهای ملی مشارکت نمایند.

یوسفی در انتها افزود با رایزنی هایی که با نمایندگان مجلس خواهیم داشت تلاش خواهیم کرد انجمن جلسه ای با مجمع نمایندگان استان داشته باشد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه