دیدار فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان با خانواده‌ی شهید قاسم(کوروش) قویدل در ماسال

فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز با حضور در محله‌ی سنگ بست ماسال با خانواده‌ی شهید جهاد اقتصادی استان گیلان دیدار کرد.

دیدار فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان با خانواده‌ی شهید قاسم(کوروش) قویدل در ماسال

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان با حضور در منزل پدری شهید شهید قاسم (کوروش) قویدل با خانواده‌ی این شهید والامقام دیدار کرد.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار ضمن بر شمردن جایگاه و منزلت شهیدان اظهار داشت: شهید قویدل به عنوان شهید جهاد اقتصادی الگویی برای جوانان خواهد بود تا با وجود خطرات و سختی‌ها، دست از تلاش و کوشش بر ندارند.

وی افزود: این شهید والامقام در کنار شهدای مدافع حرم، مزد تلاش و کوشش خود را از سوی خداوند با نایل شدن به مقام شهید کسب کرد.

سرهنگ پاسدار حمید جانباز، فرمانده‌ی سپاه ناحیه‌ی ماسال نیز در این دیدار ضمن برشمردن برخی ویژگی‌های اخلاقی شهید از زبان دوستانش گفت: شهید قویدل فردی شجاع و معهد بود که علی رغم آگاه بودن از خطرات احتمالی حضور در عراق، حاضر شد در کرکوک وارد عرصه‌ی جهاد اقتصادی شود.

وی ضمن بیان رشادت این شهید در ایستادگی مقایل تکفیریون داعش افزود: شهید قویدل با ایستادگی در برابر داعشی ها، در نجات جان تعدادی زیادی از کارگران مستقر در نیروگاه دبس نقش مهمی داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان و هیأت همراه پس از این دیدار با حضور در مزار مسجد علی بن ابی طالب (ع) محله سنگ بست، بر مزار این شهید والامقام فاتحه قرائت کرد.

شهید قاسم (کوروش) قویدل ۳۰ مهر ماه گذشته در حمله‌ی انتحاری نیروهای داعش به یک نیروگاه در حال ساخت در کرکوک  عراق با تیر مستقیم دشمن تکفیری به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه